don't play games with bitches who knows how to play 'em better

-.-.-.DATE 2010-12-16 TIME 16:10:46

asså jag vet att jag tjatar mkt om klänningar just nu men måste bara få skriva av mig lite för jag är så JÄVLA LACK!!!!!! skulle precis klicka  hem den blåa klänningen från nelly men det fucking gick inte för den är HELT SLUT! asså fyfan vad lack jag blev. sen så såg jag en annan röd klänning (inte den på bilden) som var skitfin men vad hände när jag klickade på den? fick ett meddelande där det stod att produkten hade 'utgått' asså fuck you nelly! allting tar ju slut jämt hos er :@ vafan ska jag ha på mig nu på nyår??!?!!??!? vill ha den röda klänningen från h&m med (den på bilden) men den är ju slut... nån som har den eller den blåa klänningen från nelly i storlek 34/S/M som vill sälja?!????? kom igen, är fett desperat!

PAUSE

åh vill haaa

DATE 2010-12-16 TIME 16:25:16
WEBSITE: http://www.finest.se/pause
Cindy

awwe, stackare "/. Jag tänkte köpa den svarta eller den röda från H&M på Familia som ligger nära mig sist jag var där fanns det men venne om det finns kvar (a)

DATE 2010-12-16 TIME 16:39:22
WEBSITE: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
marie

SV: tack du med !

fan va jobbigt att klänningarna e slut :O

Jag vet inte va jag ska ha på mig än x)

DATE 2010-12-16 TIME 17:35:51
WEBSITE: http://mariehjortas.blogg.se/
EL

kolla in anna dang på facebook hon säljer kläder som är ifrån asien. hon har fina klänningar,

DATE 2010-12-16 TIME 20:03:05
Carro

Fan vad tråkigt!!!

DATE 2010-12-17 TIME 12:16:42
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0