it's only fair cause everything you did to me i did to you

-.-.-.DATE 2010-12-23 TIME 12:07:29
y0 peeps! har tvingat mig upp ur sängen nu för jag ska fika med lisa och lars. awesome much? det är ju bara -23 grader ute... anywhoo, måste också leta lite sista-minuten-julklappar. haha. så typiskt mig att köpa julklappar i sista sekunden... har alltid varit sån. orka köpa 7000 dagar innan liksom. 


angående kameran: haha jaa asså jag fattar att man ska stoppa in minneskortet i datorn men min dator är så jävla uråldrig så den har ingen minneskortläsare... inte vad jag vet iaf, haha. ska försöka fixa nåt idag så jag kan lägga upp nya bilder!

Carro

segt! jag har minneskortsläsare på min MEN mitt minneskort i kameran passar inte till de i datorn. hahaha XD

DATE 2010-12-23 TIME 17:31:33
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0