photoscape

-.-.-.DATE 2010-12-08 TIME 15:10:00
det är många av er som undrat hur man gör en sån här bild, så tänkte lägga ut en liten guide. asså, det är skitenkelt! men man måste ha photoscape. eller måste och måste... jag använde photoscape och det finns att ladda ner gratis här.
jag gjorde så att jag ändrade en massa filter. först lade jag till 'film effect' och blandade lite hursomhelst. sen för att få till den där effekten i den första bilden så ändrade jag 'cellophane' och då kan man bestämma värdet själv. jag tror jag hade mitt på 4 :) sen är det ju bara att leka runt med ljus och sånt.

Mia

Tack för tipset, använder också Photoscape ^^ ska också göra såna bilder :D

DATE 2010-12-08 TIME 17:12:38
WEBSITE: http://blackrozez.blogg.se/
Madddddy

Men alltså what the hell is photoscape? :O Hade hoppats på att du hade piffat med något i photoshop. Aja, just my luck :D

DATE 2010-12-09 TIME 04:52:45
filippa :)

vilken utav de 2 photoscape ska man ladda hem?

DATE 2011-11-15 TIME 15:39:41
WEBSITE: http://filippamalberg.blogg.se/
filippa :)

3

DATE 2011-11-15 TIME 15:41:56
WEBSITE: http://filippamalberg.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0