Q n A

-.-.-.DATE 2010-12-09 TIME 12:00:00



här kommer resten av svaren till era frågor!



från: dolly
Är du the dumper or the dumpee? :)

svar: har faktiskt bara vart i ett riktigt förhållande och då kom vi båda överens om att göra slut så... men vill ju helst vara the dumper i alla lägen! hahaha (aa)


från: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!
Kan du berätta något om dig själv som du inte skrivit på bloggen tidigare? :)
PUSS!

svar: hm... jag har riktigt svårt för att hantera människor på det känslomässiga planet. jag gillar inte att prata om känslor, speciellt inte mina egna. det känns obehagligt liksom. sen så har jag svårt för att öppna mig inför folk, och jag litar inte på någon till 100%... 


från: marie
Vad är ditt stjärntecken undrar ja ;)

svar: jag är stolt tvilling!


från: L
vem e din favorit artist/grupp? :)

svar: har ingen favoritartist eller grupp :) lyssnar på det mesta! men tror nog att eminem är den enda artisten som jag gillar riktigt länge. 


från: anette
vilka bloggar följer du?

svar: jag följer mina vänners bloggar och dom kan ni se längst ner i menyn till höger. sen följer jag hugo rosas (HEHE) och typ kenzas ibland :) men självklart läser jag alla bloggar som kommenterar i min blogg också!


från: mv
Min fråga är; vilka bloggar följer du? =D

svar: hehe, kolla svaret ovan!


från: Jengan
Föredrar du storbloggare eller småbloggare? Vilka i så fall?
Vart kommer du ifrån? :)

svar: jag föredrar småbloggare, och det är väl mina vänners bloggar... storbloggarna jag gillar är hugo rosas och kenzas!
jag är från vietnam :)


från: -
gillar du metal? :)

svar: haha, nej!


från: Lisa
vilken kamera använder du till att fota dina bloggbilder? :)

svar: min trogna samsung nv20! den har hängt med mig i typ... 3 år. haha. dags att skaffa systemis tycker jag!


från: W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E
1. Hur många skor har du?
(bild?)
2. Vilken skostorlek har du?
3. Vilken skoaffär är din favorit?
4. Vilka var de dyraste resp. billigaste skor du köpt?

svar: 1. oj, ingen aning... det blir lite svårt att räkna och ta bild eftersom jag bor på två ställen och har då skor både i min lägenhet och hemma... kan ta en bild på de skor jag har i lägenheten nån dag iaf! :)
2. jag har storlek 38
3. oj... har ingen favorit :0 men brukar beställa de flesta av mina partyskor från nelly!
4. billigaste skorna kostade väl... 399 :- tror jag och de dyraste 1200 :- om jag minns rätt!


från: Cindy

haha måste fråga en random fråga nu! :D vad tycker du om Justin Bieber? (a) HAHAHA ;D;D

svar: hahahah. han är skiiiit. eller... han är ju talangfull, men verkligen inte min smak när det gäller musik (eller utséende). 


från: Suppiis
-snöboll eller chokladboll?
-skulle du kunna dejta en kille som går i 7:an
-Varför tror du folk pratar skit om varandra?
- måste livet vara så orättvis? Jag menar, varför kan inte jag få vara lika fin som dej?
- Vad är din drog (som du verkligen är beroende av) asså inte droger - -" Utan min drog är musik.
- skulle du vilja ge mej en stor och varm kram?

svar: 1. snöboll all the way!
2. nej, verkligen inte! det skulle kännas aningen... pedofilaktigt, hehe. vill inte rapa en liten unge liksom... hans föräldrar skulle stämma skiten ur mig
3. för dom är omogna! 
4. livet är alltid orättvist, bara att göra det bästa av situationen. men det sista håller jag dock inte med om ;)
5. min drog är väl... hm... mat?
6. absolutely! *hug*


från: -
varför är du så bitchig ibland?

svar: tss... du kan va bitchig... nej, skoja bara. men jag är väl inte alls bitchig... eller alltså, om folk är bitchiga mot mig så är det väl självklart att jag är bitchig tillbaka, det är ju givet liksom. men annars är jag faktiskt jättesnäll! fråga min mamma själv...


från: annie

var kommer du ifrån nu ??:P har aldrig tänkt på det faktiskt:)

svar: vietnam :)


från: L
hur går de me killarna? ;)

svar: det går awesome! lever livet :) haha. eller, om du menar ifall jag gillar nån speciell så är svaret nej!


från: W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E
Hur bor du; har du flyttat hemifrån och med vem/vilka bor du med (om inte dig själv)? Är det fint?
hehe, lite konstig fråga men jag är lite nyfiken hur det är att flytta hemifårn ^^

svar: ja, jag flyttade hemifrån när jag var 16. jag bor ensam i en etta och ja, jag tycker iallafall att min lägenhet är fin! haha. :)


från: madeleine
vad har du alltid i din handväska?

svar: flera olika läppsyl/läppglans och pengar!

Suppiis

hatar att livet ska vara orättvist! :(

DATE 2010-12-10 TIME 15:24:15
WEBSITE: http://suppiis.blogg.se/
Kaleido

OMG, jag är också stolt tvilling :D

Född den 6 juni (national barn) ;) When's your birthday?

DATE 2010-12-12 TIME 16:30:22
WEBSITE: http://kaleido.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0