don't tell me the sky's the limit when there are footprints on the moon

-.-.-.DATE 2010-07-01 TIME 23:02:33
steeeek imorrn!!! vi har gjort en liten tävling (jag, fia, sabe & elin) som går ut på att den som blir minst brun efter kroatien bjuder på en runda i baren!!! yiiehaaaa jag kommer iaf inte förlora hähäh. alltså lackar sönder på min dator just nu, den laggar som fan!!! grrr jag råkade göra nåt nyss när jag fick damp och nu är den fett med seg.... eller ja internet är fett med seg. snart går jag och lägger mig!!!!!!!!!!! grr

ema

sv: jaa dem gör jag själv i ps :D



jag har e72 i guld :D jaa den har spotify, lite dyrt så jag har det inte längre, men det funkade kanon! fb japp, relativt snabbt internet, dock så klarar den inte ladda upp vissa sidor, egentligen bara bloggar, så ibland kommer inte bilderna upp för att sidan blir för stor :/

men den är skitbra && I love it! såg att du beställt hem en nu :D

DATE 2010-07-01 TIME 23:29:03
WEBSITE: http://cheerupemokidz.blogg.se/
Nea

smart rubrik... inspirasion nånstansifrån eller kom du bara på den? :P :)

DATE 2010-07-01 TIME 23:53:55
WEBSITE: http://coveredinroses.devote.se
Victoria ♥

sv. haha joo lite :D (a)

DATE 2010-07-02 TIME 00:45:48
WEBSITE: http://natdhasis.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0