i don't know what it is, that makes me feel like this

-.-.-.DATE 2010-07-04 TIME 12:55:07
det var asnice hos karin igår! det var fett varmt i början... skoja inte! jag satt i min luftiga klänning och svettades på ställen jag inte brukar svettas på. solen stekte på som fan, tur sen att det blev molnigt (men fortfarande varmt)!! vi grillade, drack, chillade och sånt. det var näjjs.  vattnet i sjön var så jäkla varmt det också så jag, johanna och maja tog ett kvällsdopp i underkläder!! alla andra hade tagit med sig badkläder.... hähä. ohh wellll, träffade en massa trevligt folk också! wieee

nicole

sv: okej:)

yes hawaiian tropic e grymma , jag har ju en tävling med deras produkter nu där tan enchangern är med.



var gärna med i min dagens outfit tävling

/Shoppaholly

DATE 2010-07-04 TIME 15:02:13
WEBSITE: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Hilda

SV; visst är den! Är det freluga? jag "bor" inte så långt där ifrån (;

DATE 2010-07-04 TIME 16:15:52
WEBSITE: http://hildaaaaas.blogg.se/
suppiis ;]]

jag gillar första bilden ^^ sött

DATE 2010-07-05 TIME 10:13:04
WEBSITE: http://suppiis.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0