im maG

-.-.-.DATE 2010-07-14 TIME 01:14:48
helo! det är jag som är maG som kommer ta över MI's blogg antingen tills på lördag då jag drar söderut för en skön och efterlängtad semester med shopping, solning, mat & allt det där goda i livet! Kan berätta lite mer om själv amig personligen, jag heter då Markus Grunnesjö och kommer från en by(?) som heter Delsbo men kallas Kniv Delsbo för alla säger att vi bär kniv men har hört att det är bara 30% av Delsbos invånare som bär kniv så chill down! aja, Delsbo ligger i Hälsingland som ligger i södra norrland som ligger då i Sverige. Jag bor 3mil från kusten och där går jag i skola, jag ska börja andra året på Estet Foto/film på Broman Gymnasiet. På min fritid gillar jag att inte göra nånting, typ det jag är bäst på, köpa kläder, titta på kläder, ha på sig kläder, vara med kompisar och njuta av livet! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva...ni kan iaf läsa min blogg och säga vad ni tycker -> maGs Blogg <-
Det var nog allt för ikväll, om ni har några funderingar så skriv dom antingen på MI's blogg eller min :)
Här nedanför har ni en stor bild på mig, jap..

Det var nog allt för ikväll, om ni har några funderingar så skriv dom antingen på MI's blogg eller min :)
ciaoo/ maG

j

Varsågod !

DATE 2010-07-14 TIME 10:09:59
WEBSITE: http://johannasrosavarld.blogg.se/
S.

Jag kollar in bloggen.

DATE 2010-07-14 TIME 12:10:40
WEBSITE: http://onepapercut.blogg.se/
SANDRA -EN BRA BLOGG

svar; åh tack så mycket! glad jag blir :)

DATE 2010-07-14 TIME 12:14:13
WEBSITE: http://saandraans.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0