i'm waiting for nothing. sometimes that's better than waiting for something, that's never gonna happen.

-.-.-.DATE 2010-07-03 TIME 11:08:16
nelly.com

beställde den här fina klänningen från nelly igår, mitt i natten!! hähäh. såg i kommentarerna att den var superkort och sådär. så tog en S/M, hoppas den inte blir alltför kort så hela min bootie syns, den har ju blivit större... vill inte byta heller, för you know, det tar så lång tid och jag skulle vilja ha den at my party på lördag. anywaysss, min frågestund är fortfarande öppen, så go nuts peeps!! btw, såg att nån anonym hade ställt en fråga, kom ihåg att jag INTE svarar på anonyma frågor, so too bad!! fråga igen men med ett namn så kommer du nog få ett svar!

Leah :)

Ooh vad snygg (Y)



Sv; Jaså, de är en mysig stad de. :D

DATE 2010-07-03 TIME 11:38:18
WEBSITE: http://leeahlam.blogg.se/
Anonym

Åh vad snygg. Vill. Ha!



Sv: tack.. :)

DATE 2010-07-03 TIME 12:26:12
JESSICA

hihi aa och så är kläderna sjukbilliga =)



åh gilla klänningen som du beställde alooot, jätte snygg;)

DATE 2010-07-03 TIME 12:46:11
WEBSITE: http://jessicatorreslopez.blogg.se/
Felicia

kort...... MEN SNYGG :D :D jag tkr den är awsome :D du kmr va skitfin i den :)



Sv. haha jag är gryyym på att rosta (A) hehe



PUSS

DATE 2010-07-03 TIME 12:50:47
WEBSITE: http://fjaelkis.blogg.se/
CLARA NEANDER - photography

Grymt snygg klänning! Lägg upp den när du fått hem den! :D

DATE 2010-07-03 TIME 13:39:25
WEBSITE: http://claralaralara.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0