maG is truly sorry

-.-.-.DATE 2010-07-21 TIME 13:52:17
hej bloggläsarNa
Jag har inte bloggat på några dagar för mitt mobila internet från Telia fungerar inte nere i Skåne..
NU har jag lånat ett av Peter så jag kan blogga igen men jag har dock bara 10% batteri kvar på min dator så hinner inte skriva så mycket..
men förlåt så hemskt mycket och det ska inte återupprepas!
Ni kan gå in på min blogg -> Magicmag.blogg.se <- så får ni se bilder, dagens outfit och mycket text från dagarna jag vart här, jag la upp det igår och hann ej med att lägga upp på Mi's blogg så det är därför jag hänvisar er till min blogg nu.
Jag har det iaf super skänt här nere och vädret är underbart och jag har blivit jätte brun bara på 2 dagar på stranden, sick!
men nu måste jag stänga av innan datorn lägger av och jag inte hinner posta inlägget!
så gå in på min blogg så får ni se mer!
pussNkrajm/maG

Carro

Snygg tee! =)

DATE 2010-07-21 TIME 18:28:44
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0