mimi answers

-.-.-.DATE 2010-07-14 TIME 00:16:31

här kommer svar från frågestunden #2!!!!

från: kajsa
hur länge har du bloggat? 
hur gammal är du? vad jobbar du med? tjänar du några pengar på din blogg? vad är ditt absoluta drömyrke? 
hehe lite små frågor, älskar din blogg btw. Keep up the good work!

svar: jag har bloggat i 1 år och 10 månader. wieho!
jag är 18 år. jag jobbar inte, jag pluggar ;) nej, tjänar inga pengar på bloggen! hm... jag vet inte riktigt, nånting inom hudvård/skönhet kanske :) btw, tack gullet!

från: Nea
Har du haft fler bloggar än den här?
... Kom inte på några fler just nu.. haha :)

svar: nej, mmmimi.blogg.se is the one and only! ;)

från: DENISE
vilken färg har du på piercingkulan?:) lite färgblind hehe!

svar: du, jag vet inte själv! haha. nej, men den är typ genomskinlig fast den skiftar i olika färger beroende på ljuset :)
från: PANDA ♥
(jag svarar brevid frågorna ist, haha!)

Vad tycker du om mig? :D jag känner dig inte, men du verkar vara en skön tjej! :)
Hur tycker du att du är som person? oj, vad ska man svara här?! typ... snäll, social, lite galen kanske och ibland lite bitchig... hähä.
Vilken är din favorit färg? har ingen atm, tycker alla färger är sjukt fina! men alla kan ju gissa att jag älskade rosa förr ;)
Vad är det mest pinsammaste grej du någonsin gjort? jag gör pinsamma grejer ganska ofta... haha. nej, kommer inte på nåt? kan berätta nångång i bloggen om jag kommer på nåt!
Har du kysst 2 killar på en kväll? hähä, ja ;)
Vilken parfym använder du? olika! men en jag använder ofta är givenchy, ange ou demon
Har du dolda talanger? jag kan vibrera med mina pupiller!! yehhh (H)
Är du vig? på vissa ställen! hhäähhä ;D
Hur många förhållanden har du haft? 1 :)
Jobbar du ? Isf med vad? neee jag pluggar! ska börja sista året nu:)

Random questions

Äta något riktigt surt eller något riktigt beskt?  surt fo sho!
Slicka upp rökask eller kalkpulver? vet ej hur kalkpulver kan smaka så jag säger rökaska ahaha!
Vara otrogen mot någon eller någon otrogen mot dig? otrogen mot någon...
Mobilen eller datorn? oh no! ellr.... mobilen. den har också internet hähöh!
Är du en good girl eller bad girl? jag vet ej? säger jag good girl så ljuger jag lite, men säger jag bad girl så ljuger jag också lite....
från: jonathan
tja, favvorätt?

svar: äter allt! men älskar typ kött och bea!! hähä och kycklingspett med jordnötssås...

från: M
Hur många poäng gick du ut med i 9an? (x ehhh jag tror det var 285 p ;)
Är du ett G, VG eller MVG- barn? typ lite av varje! beror på vilket ämne!
Kan du prata vietnamesiska? Om du kan, bevisa det ;) hahah vill du dö av en skrattattack? jag kan lite, men det är ju mest nybörjar viet liksom
Vad vill du göra efter gymnasiet? plugga vidare i usa =)
Vad för sorts killar gillar du? bad boys! nej men jag vet inte. roliga, charmiga killar med bra klädstil! ganska förenklat och kortfattat hehe!
Vad gillar du att lyssna på? det mesta, förrutom sån där musik där dom bara skriker och man ba 'say what?'
Gillar du att hänga med "asian crews"? ja det är kul. men det finns inga sånna här. det är jag & lisa + 1000 svennar!
Favoriträtt? kika lite längre upp!
Favoritstad i hela världen? har ju inte vart överallt i hela världen, so i dunno...

Sjuktbra blogg!


från: Maria
Vad vill du jobba med i framtiden och vars (vilket land)?^^

svar: nånstans inom hudvård/skönhet i usa! :)

från: M
Är du en organiserad människa? :D

svar: ja, kan man säga :)

från: nicole
Hur gammal är du? jag är 18
när började du blogga? september 08
varför började du blogga? tyckte det verkade som en kul grej och... jag ville bli känd HAHHA!! men inte nu ;)
favorit blogg? kenza!
hur ofta shoppar du? olika hela tiden =) den här månaden har jag shoppat sjukt mkt iaf...
Fanta eller cola? ewu! hatar läsk. men om jag måste välja så väljer jag fanta ;)

/Shoppaholly


från: Linda
Hur många språk kan du snacka? :) ehh svenska & engelska. sen lite franska, lite italienska, lite vietnamesiska =)
Vad för killar gillar du? ^^ killen måste göra ett bra första intryck, och då ska han alltså ha bra klädstil, se bra ut (hähä...), vara rolig, charmig, gullig och allt det där! lite bad boy också.... ;)


från: Felicia
Den där frågan var ju bra som någon ställt.. 
Vad tycker du om mig? ( haha fett smart, nu vill jag veta ;) ) otroligt söt och gullig tjej! blir alltid glad av dina kommentarer :)
VAd gick du för program på gymnasiet? jag går fortfarande på gymnasiet, hehe. jag går IB (international baccalaureate)
Piercingen, gjorde det ont? :P när dom körde igenom kanylen skrattade jag, men sen när staven gick igenom kom helvetet i ungefär 3 sek. haha! så ja, det gjorde ont :)
Favoritstad? har inte vart överallt så svårt att svara på den frågan!
Vart skulle du vilja åka nu? florida!!! saknar allt folk där och värmen och shoppingen!
Hur ser din perfekta sommardag ut? :) 30 + och blå himmel. först sola, bada och lite volleyboll med vännerna. sen mot kvällen en skön grillfest med massa roligt folk, grym musik och riktigt drag!
Vad sker till hösten i Mimis liv!? börjar tredje året på gymnasiet & förmodligen en resa till london med några i klassen. sen vet jag ej :)

PUSS OCH KRAM på dig :D

från: solin
Favoritfilm, mat och låt? titanic alla gånger! gillar all mat. har ingen favoritlåt :)
hur många bloggar läser du dagligen? alla som kommenterar min blogg + några till. så det är ganska många!
vart kmr du ifrån? :p vietnam :)


från: nina
Om du fick tre önskningar, vad skulle du önska ? :D

svar: 1. att jag var rik 2. att a
lla killar skulle vara lättare att förstå! 3. att det alltid var varmt och soligt i sverige :)


från: viktoria
har du någon gång blivit igenkänd på stan pga bloggen? :D det borde du blivit, så bra som din blogg är <3 !!

svar: haha, nej vad gullig du är! tack! men ingen har gått fram till mig i verkligheten, utan det har vart folk som skrivit i bloggen och sagt att dom sett mig. jättekul! :D


från: Hilda
gjorde det ont att pierca naveln ? =) asså hur kändes det ? :D

svar:
ja, det gjorde ont, fast i typ 3 sek bara! :)


från: helen ASIAT
Hehehe, vilka är dina favoritbloggar? kenza och falsksanning!
Varför bloggar du (cp question i know) haha för det är kul och blir så glad när alla kommenterar gulliga saker!
Föredrar du pojkvänsmaterial eller bad boys? ;D beror på vad jag själv vill ha. men inte nå pojkvänsmaterial at the moment! ;)

PUUUUSS mi!


från: MOA
när du piercade dig i naveln, gjorde du det med kanyl eller pistol och tyckte du att det gjorde ont? :)

svar: jag höll för ögonen och blundade! men dom använde kanyl, det sa min vän fia som kollade på ;) ja det gjorde jätteont!!!

från: ASIAT
ojuste jag har en till fråga.. var du inte tillsammans med miztha nguyen förr? och vrf tog dt slut..?
kram!

svar: jo jag var tillsammans med robin förrut och det tog slut för vi bråkade för mkt!


från: MOA
Hur mycket kostar en värmetång till ögonfransarna och vars kan man hitta en sån? :) älskar din blogg!

svar: det beror på vilket märke du köper ifrån :) kika runt!


från: Emma
Hur lång är du? ca 165 cm hähä
Vilken skostorlek har du? oj, beror på vilka skor det är, men mellan 37-38:)
Favoritdryck? vatten!
Hemmafest vs Klubb? it's a tie... älskar båda!
Röker du? nej, röka är dåligt ;)


från: MYMiC
Vad vill du göra när du gått ut gymnasiet? (..kanske ska fråga först om du gått ut eller ej XD)

svar: vill jobba med nåt inom skönhet/hudvård =)

elina

IB! jag tänkte ta den linjen förut, när jag satt o kollade igenom lite linjer i ett häfte (ska ju börja om gymnasiet) haha. Den linjen är på engelska right?? :P

DATE 2010-07-15 TIME 13:59:20
WEBSITE: http://pinksbabykin.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0