nyningen

-.-.-.DATE 2010-07-14 TIME 15:43:36
hallå bloggisar!
maG speaking!
Nu har jag vart ute och solat lite och tagit det lugnt!
ska troligtvis ner till vattnet och bada sen fixa mig och så för snart drar jag ut till Hudiksvall och sedan vidare norrut till Jättendal för lite grillning.
Så jag kommer nog inte blogga nå mer men jag återkommer imorgon så stay tuned for more!
ciaoo / maG

Nea

Härlig bild!



Sv: Tack! :D

DATE 2010-07-14 TIME 20:21:02
WEBSITE: http://coveredinroses.devote.se
Sandie

Hoppas grillningen smakade =)

DATE 2010-07-14 TIME 20:36:55
WEBSITE: http://chipset.webblogg.se/
Michan

Fin bild.

DATE 2010-07-15 TIME 11:31:56
WEBSITE: http://michanelfgren.blogg.se/
Johanna The Dreamer

(sv) ja men det var det verkligen!



(ledsen för sent svar)



Kram :D

DATE 2010-07-15 TIME 12:25:36
WEBSITE: http://johannathedreamer.blogg.se/
Jessica

heyyyy mimi! du som hare haft pojkvän och så , ja skulle vilja fråga en sak..



En kille som jag var på G med, eller jag tror det iaf för han brukade spana in mej och allt, han sa att han hade flickvän. Eller ja frågade va han gjrode och då sa han att han va med sin flickvän...

liksssomm wtf? vad ska man göra? :( ja svara: What? Har du flcikvän? typ.. o han svara att de blev tsmns typ förra helgen. Men vad ska man göra?? :( ska man berätta om sina känslor för killen eller bara alåta det vara? för tänk om vi inte är polare efter? fast iofs är ja typ skitpissed off på han. meeen ja fråga dej för att du e min favoritbloggare :D



så hoppas du svarar och keep on blogging! <3 you're the best

DATE 2010-07-16 TIME 08:50:19
maG on MI's blogg

Hej Jessica!

Mi är i Kroatien så jag maG bloggar åt henne ist, så jag svarar lite snabbt så du har någonting att gå på tills Mi kommer med det bästa svaret!

jag tycker det var förjävligt av killen att köra en sån på dig men jag tycker du ska berätta för honom hur det ligger till, jag har vart med om samma sak och jag berättade och allting kändes så bra! Sen tycker jag att ni ska stay friends, riktigt skönt att ha han/hon som vän istället för att bara släppa iväg människan för han/hon har kille/tjej.

Så berätta för personen hur du tycker så ska du få se att alllting blir mycket bättre :)

Hoppas mitt enformiga svar hjälpte litegrann iaf, puss´/ maG

DATE 2010-07-16 TIME 11:31:25
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
Anonym

heejsan maG! tack så gryyymt mycket för dina rååd :)!!! men det har vart så himla förvirrande... för jag försökte komma in på ämnet med att han har tjej via sms och berätta hur jag kände, men han vågade aldrig svara tillsist! sen så hade jag "bitchfight" med tjejen eftersom hon började kaxa mot mig i sms från hans telefon!! :O men jag ägde ut henne... sen när han skrev grattis till mig på fb eftersom jag fyllde år så skrev jag tack och att han kunde säga åt sin tjej att sluta upp med hennes sms och sånna grejer. Och efter ett tag så gillade tre av hans polare inlägget, jag vet att dom var med honom för dom var på hans landställe. och en kommenterade: hahah

efter min kommentar..



och jag hade alltid känt på mej att hans tjej var fejk. Att hans polare drev med mig.. Men jag var fortfarande osäker så jag ringde honom men han svara inte. så jag smsa senare ring mig <3

och så frågade han vrf o blabla... sen så började konversationen bli liite mer spännande.. hööh han skrev att jag var snygg tex! och han skulle ringa snart. sen helt random sa han bara: är med min flickvän :) det hade inte ens med mittsms att göra... men han ringde aldrig så då skrev jag sms vad jag tyckte om att han hade tjej eller jag skrev ut lite av mina känslor. Fick dock inget svar för han e feg när jag börjar skriva sånt.. Men jag är gryyyymt osäker !! om hans tjej är fejk elr inte....

För det kanske var hans "tjej" som smsade mig istället för honom eller hans polare som skrev för att driva...



men om hon nu "finns" vad ska jag göra? han playar runt med mig.. och jag har blivit grymt ledsen flera gånger ..:s ska jag bara glömma honom ?



taack för att du tog dig tid och läsa <3

XX Jessica



ps: varför jag tror hans tjej är fejk är för att han skriver inte som han brukar göra.. och hans polare kanske vill göra så att jag ska pressa fram att jag gillar honom? eller så bara finns tjejen ....

DATE 2010-07-20 TIME 11:45:44
Anonym

hahah oj jääävlar vilken lång kommentar !! X)

DATE 2010-07-20 TIME 11:46:32
maG on Mi's Blog

sv: Jessica, jag läste igenom din kommentar tre gånger och har nu kommit fram till att du ska helt och hållet strunta i honom.

Även fast det kan vara lite svårt att göra men han förtjänar verkligen inte dig!

Om han är så där bitchig så ska du inte ha nånting med honom att göra!

Han kanske vill att du ska vara i underläga mot honom så han känner sig lite tryggare med sig själv och att folk verkligen vill ha honom så mycket så det ringer och sms till hhonom varje dag så därför tycke rjag att du ska sätta punkt och gå vidare!

Om du bara slutar prata med honom genom msn,sms,telefon och in real life så är jag nästan säker på att han kommer höra av sig!

Jag har vart med om att kompisar kört på den stilen ett flertal gånger och det är så töntigt!

Så mitt råd är alltså att lägga av med killen direkt, och gör som jag säger att sluta upp att kontakta honom, skriv inte med honon på nånting!

så kommer han kontakta dig så småningom och ha tålamod!

puss & kram maG!

DATE 2010-07-21 TIME 13:41:00
WEBSITE: http://mmmimig.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0