cause life's a game sometimes

-.-.-.DATE 2010-06-11 TIME 11:32:48
jag drar nästan alltid upp lite bredare armband längre upp på armen. tycker det är värsta fint! fast då ska man ju ha ett bara ;)
det här snygga armbandet fick jag av älskis carro ♥ hon köpte det i tunisien :) tack så mkt babe!

alltså dammnn, är så sjukt trött!! mina ögon bara hänger typ. om jag har en massa stavfel nu så beror det på att jag inte kan se, YA DIG?! hähä. anyway ska snart fixa till mig lite och bege mig till slotte och kolla på alla studenter! WIIHOOO. tänk så fort tiden går! i mean, REALLY! :o efter sommaren går jag sista året på gymnasiet... buhuu :( blir så ledsen nu. vet att en tuff tid på IB2 väntar mig.... kill me please?!

a.l.

Snyggt armband =)

DATE 2010-06-11 TIME 14:28:12
WEBSITE: http://avatarlife.blogg.se/
Marina

Tkr att armbandet var snyggt, det är fint med sådant som är lite annorlunda och ser naturaktigt ut:)

DATE 2010-06-11 TIME 15:53:02
WEBSITE: http://mariini.blogg.se/
maG

sv: ha-ha...

DATE 2010-06-11 TIME 15:54:44
WEBSITE: http://magicmag.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0