hair care

-.-.-.DATE 2010-06-20 TIME 15:18:13
- just nu använder jag tresemmé schampoo + balsam. det är superbra! gör håret mjukt och lent, och lämnar en fräsch doft efter sig.
- shamponera TVÅ ggr! första gången avlägsnas smuts och sånna grejer, sen andra gången verkar schampot in i håret.
- låt balsamet verka i några minuter
- eftersom jag bara tvättar håret från 2-3 ggr i veckan (det är inte bra för håret att tvätta det för ofta), så använder jag även hårinpackning varje gång jag tvättar håret. den från tresemmé är verkligen SUPERBRA! no joke peeps
- vira in håret i en varm handduk ;) för extra effekt, sätt dig i en bastu!
- masserar in volume mousse från syoss i fuktigt hår för att få håret att bli lite fylligare. värme från fönen ger extra effekt
- om jag vill ha platt hår så sprayar jag in håret med ett värmeskydd från tresemmé och fönar det sen med en borste. brukar inte använda plattång :)
- avslutar med ett hårtoppsserum från björn axén som är skitbilligt på rusta!

TIPS :)
- det är inte bra att tvätta håret för måna ggr, det torkar ut håret och hårbotten
- använd endast liiiite schampo, och MASSERA in det i hårbotten, schampot rinner ut till topparna sen när du tvättar håret ändå ;)
- snåla inte med balsam
- använd alltid värmeskydd om du ska hålla på med plattång, locktång etc.
- andvänd produkter med UV skydd i om du ska ut i solen

Ruvejda

Tack för tipsen, det ska jag tänka på när jag ska tvätta håret nästa gång!

Hur mycket kostar shampot och balsamet ungefär?:)

DATE 2010-06-20 TIME 15:42:21
WEBSITE: http://ruvejda.blogg.se/
Maria - mode, outfits & inspiration

Ååå, ser ut som om jag bara MÅSTE prova tresemee!!! Gaaah, haha! Ska kolla in allt, thanks :D

DATE 2010-06-20 TIME 16:07:50
WEBSITE: http://mmiaas.blogg.se/
Carro.

finns björn axéns serum på rusta??! jag har tänkt prova hans produkter ett bra tag, verkar bra! blir dock aldrig av :P men nu börjat mina serum ta slut så kanske blir hans nästan gång ;)

anv tresemme's shampoo o balsam ibland jag med minsann ;)

DATE 2010-06-20 TIME 16:16:16
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
S.

Vilka bra tips. Jag måste prova det shamoop någon gång.

DATE 2010-06-20 TIME 16:41:35
WEBSITE: http://onepapercut.blogg.se/
V A N E S S A

Visst var tresemmé bättre än syoss? ;D

DATE 2010-06-20 TIME 18:26:31
WEBSITE: http://vanessass.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0