dear lover, don't go just yet. why don't you stay another night?

-.-.-.DATE 2010-03-22 TIME 18:42:58


var till ljusdal idag med sabe, hade glömt sminkväskan så fick åka hem och hämta den hahahaha, ohh WELLL i love my makeup!!! på bussen tillbaka stank det skit för en tant hade satt sig bakom oss med hennes frickin bajshund -.- så vi bytte plats, pheww!!! alltså fick fulaste smset från pappa, han har tydligen beställt ett rosa löpband till mig... hm, får se om han talar sanning eller ej sen när jag kommer hem på fredag... anyway ska snart iväg till gymmet med kexet. ska börja träna fett mycket nu JAG SKA BLI FACKING BODYBUILDER!!!!!!! på bilden till höger... jag svär det kommer vara jag på beachen -10 ;)

t

sv: vad leker du mi!! HAHAHAH jag håller nt på med dildo's, varför hålla på med plastsaker när jag kan få en riktig? :)



DATE 2010-03-22 TIME 22:56:39
WEBSITE: http://babybui.blogg.se/
ellen ~

haha lycka till (a)

DATE 2010-03-23 TIME 14:32:50
WEBSITE: http://nobodybutme.webblogg.se/
elin

hahaha.... jag DÖR!!!!!!

DATE 2010-03-24 TIME 20:08:07
jocke

yeah! good luck with that

DATE 2010-03-27 TIME 15:25:10
WEBSITE: http://jockenyman.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0