boy, i'm sorry if i had you thinkin we were somethin special

-.-.-.DATE 2010-03-16 TIME 17:08:45


1. tubtopp, only 2. kjol, gina tricot 3. strumpbyxor, nån butik kommer ej ihåg 4. ring, h&m



YO YO YO SOLEN SKINER UTE, JAG SKINER, ALLA MÅR BRA, LIVET ÄR GÖTT ASSÅ. har fått ett nytt bord till min lägenhet, ni vet en sån där hög med två stolar, lite bar style ya know. anyway, ska snart träffa sabe och moa, vi ska dra iväg på musikcafé, sweet!!! mötte en liten fjortis idag efter skolan. vilket fick mig att tänka på en grej... ASSÅ SHITT ALLA SMÅ BEBISAR, SNÄLLA, KLÄ PÅ ER!!!!!! äckel tjejer som går på högstadiet (inte alla!!) går runt och leker horor eller nåt. dom är inte, dom leker. försöker komma in på g-fester så dom kan jucka mot första bästa kille. äkta överkåta, kan ju inte kontrollera sig själv. FIIFÄÄN. kolla på mig!!! när jag gick högstadiet var jag överduktig. kom alltid hem klockan sex på kvällen. gick och lade mig klockan sju. vaknade sex på morgonen. gick till skolan. gick till biblioteket. sen kom hem klockan sex igen......... okkkk riktigt så var det inte hehehe, BUT YOU GET THE POINT!!!!


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0