chuck and blair. blair and chuck

-.-.-.DATE 2010-05-18 TIME 22:05:00
åhh åhh både matilda och eve pushar mig att kolla säsongsfinalen på gossip girl. hörde att det är fett sorglig, och sabe säger att jag inte kommer kunna gå till skolan imorgon..... :O:O neee nu måste jag kolla!!! återkommer senare och berättar om min känslor. HAHAHHHA. btw, ge mig chuck bass nån???? lovar, kommer pussa den som ger mig chuck bass!!
tillägg: ÅHHHHHHH NEEEJ DÖDA MIG OCKSÅ, SNÄLLLLAAA!! GRÅTER SOM EN LITEN UNGE :o:o VARFÖR??!!!!!! HUR SKA JAG ORKA VÄNTA TILL NÄSTA??? EAFLKAPFKEFKEFKPE :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( hur ska jag kunna sova???!!!! owijfopan jevlaaa skit jevla skittt

L i n n [ S A I K ]

Vaa, det kan väl inte varit säsongsfinalen?!?!? Ep. 22? Ååååh, jag pallar inte vänta tills man får veta hur det blir med Chuck, började böla ;(

DATE 2010-05-18 TIME 22:53:02
WEBSITE: http://saik.webblogg.se/
MYMiC

HAha alltså hade satans tur! Hittade skolådan OCH där i låg.. kvittot :D



Aw, älskar chuck _ hehrhrh

DATE 2010-05-18 TIME 23:11:58
WEBSITE: http://mymic.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0