i'm flirting with my eyes, wanna leave with you tonight

-.-.-.DATE 2010-05-26 TIME 06:38:39
nöjd jag är som får stå med en grabb på varsin sida ;)

tar du kontakt med en kille du tycker är snygg?

hade en rolig dröm som handlade om att jag värsta stalkade en kille och sådär (hehehe som om det nånsin skulle hända i verkligheten!!! duhhh *blink*) så det inspirerade mig till att skriva detta inlägg!! det är ju jättemånga tjejer som inte alls vågar ta kontakt/gå fram till nån kille de tycker är snygga/vill ha (hehe). men jag är nog ganska tvärtom, om jag ser nån kille som är snygg så tar jag kontakt med honom och drygar mig fett mkt.... hahah okk skoja, jag drygar mig inte, men jag försöker snacka ganska mycket med honom och säger gärna att jag tycker han är snygg. i mean COME ON, vem vill inte höra sånt? ;) jag tycker att om man tycker nån är snygg så ska man säga det. för på mig biter det skitmkt xD om nån säger att jag är snygg och flirtar en massa och sånt, asså.... då smälter jag (om killen som säger det är snygg då...)! är ni också så? sen om killen inte säger samma sak tillbaka.... ja då bölar man lite och äter B&J....eller inte! MAN GÅR VIDARE OCH TAR NÄSTA hello? nej men liksom, just get back up, det är inte hela världen. huvudsaken är ju att man själv sagt sanningen ;)
passande låt: if we ever meet again - timbaland ft. katy perry

MK*

Jag är ganska blyg av mig, men när jag väl kommer in att prata med snubben då jävlar asso ;>



DATE 2010-05-26 TIME 11:26:57
WEBSITE: http://victoryintro.blogg.se/
elina

hahahaha jag hade också samma dröm xD att jag stalka en kille (du vet de inlägget du kommentera hos mig, de med att du inte oftast tänker på asiater men att han var snygg xD) anyways.. hahahaha såna drömmar är roliga. :p haha dina texter är så söta :P

DATE 2010-05-26 TIME 13:46:25
WEBSITE: http://pinksbabykin.blogg.se/
viviwe

Omg , jag har kontakt med typ världens snyggaste killen blinkblink



sv: nej fuckfaces faktiskt xD hähähäähähäh

DATE 2010-05-26 TIME 13:53:32
WEBSITE: http://viviwe.blogg.se/
elsa

men grejen är ju den att du är snygg, så du lär ju inte bli ratad av killen! men vi andra som inte är lika lyckligt lottade, vi är skiträdda att få höra av en helt okänd kille att vi är för fula för honom!

DATE 2010-05-26 TIME 15:33:21
Sanna

tack så mycket att du skrev detta! kommer få mig att våga ta kontakt med killen imorgon, ska verkligen tänka på detta inlägget haha ;)

DATE 2010-05-26 TIME 20:38:45
Anonym

hhahahahah ooomg im jus like yaa!



När man hittat en kille som man tkr e snygg och spanat in honom ett tag så liksom börjar jag först försöka ta ögonkontakt med honom och när man fått hans uppmärksamhet varenda gång man kommer in i samma rum som honom så är det typ bara att chatta med killen? tyyyp facebook eller nåt..;))))



och då kan man ju köööraaa pååå!!! LIKSOM SATSA !!! WIHOOO och om man frågar om han vill ses och han typ säger att han nte vill för at ´t han redan har någon annan på G så bara skit i honom? Då tänker jag bara... synd att han inte tog mig för han kommer ångra sig.. poor little booy ;) ahahha okej kanske drev liite men ändå alltså varenda daaaaaaag är som en jävla jakt :D hahah



L<3VE!

DATE 2010-05-29 TIME 13:40:08

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0