mimi answers

-.-.-.DATE 2010-05-07 TIME 12:43:57

malisa:
Om du fick bo anywhere på hela jorden, vart skulle det vara? Drömyrke? Kan du spela något instrument? Tror du på någon religion? Vad är din åsikt om Karma?
malisa:
Om du fick bo anywhere på hela jorden, vart skulle det vara? Drömyrke? Kan du spela något instrument? Tror du på någon religion? Vad är din åsikt om Karma?
svar: jag vill bo i usa, i florida :)
drömyrke är väl... jag vet inte riktigt ännu. siktar på nåt inom hudvård/skönhet och sånt! typ dermatolog.
nej, haha är inkompetent :') jätttelite piano om det räknas? men ska ta lektioner till hösten!
jag vet inte. är lite kluven. jag tror typ att alla religioner finns, och respekterar alla!! men tycker själv inte att jagtillhör nån religion.
karma is a bitch!! nej men, tror lite på det. man får vad man förtjänar :)

Claudia:
Vad vill du bli när du blir stor? :)
svar: har nog redan svarat på den här frågan precis ovanför!

kate:
varför gjorde du och mizthanguyen slut?
svar: det funkade inte mellan mig och robin för de sista månaderna var ett helvete eftersom vi bråkade jämt. och vem vill ha det så?

Jessika:
hur lång är du och hur mycket väger du?
svar: 165, 54 kg. hehehehhee

I s a b e l l a:
1 .Har du något du är missnöjd med dig själv? :)
2. vad gör du om du känner dig nere?
3. Äter du sunt?
4. Tycker du själv att du är någon bra förebild?
5. Är du allergisk mot något?
svar: 1. ja, ganska mycket faktiskt! armarna är bara en grej av många!! haha dom är feta (aa) 2. jag lyssnar på härlig musik, och kollar på glada, fina bilder!! eller lägger mig i sängen och kikar på sköna serier!! MHM! 3. njaa, jag försöker undvika onyttig mat så mycket som möjligt, men ibland så händer det att jag tar en hamburgare på max ;) men annars tycker jag själv att jag är rätt nyttig! 4. det vet jag inte, jag ser mig inte som en förebild iaf... 5. nono, thank god! :)

kåt kille från ljusdal:
Jag har hört att du skaffat en leksak, vill du använda den med mig? Jag går med på allting.
svar: ja om du tar med din leksak så kan vi leka tillsammans?

lisa:
vad tycker du om one night stands? är du oskuld?
svar: helt okk!! ibland behöver man love för en natt ;) nej det är jag inte.

Annika:
Vad anväger du för slags smink (vardagligen och fest), och kan du visa upp smink och tipsa lite som är bra mm. :DDD
svar: kika i min kategori SKINCARE/MAKEUP :)

Lisa Trinh:
vad använder du för kamera och vilket redigeringsprgram använder du? :)
svar: samsung nv20, redigerar i photoshop och photoscape :)

MOA:
Är ditt hår sådär vågigt av sig själv eller har du permanentat det? :)
jag tycker att ditt hår är jätte fint!)
svar: thanks cupcake!! mitt hår är permanentat, gjorde det för mer än 1 år sen :)


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0