does he make you feel like you're the only girl in the world

-.-.-.DATE 2010-11-04 TIME 13:01:00


nu när ni läser detta så raidar jag antagligen affärerna på birsta city i sundsvall! lever livet med andra ord alltså. får se om jag springer in i carro eller magicmaG markus, för dom är tydligen också här och raidar. guuud vad jag älskar birsta! bryr mig inte om att man måste åka ännu mer norrut än vad jag redan är, shopping liksom! oj, nu låter det som om jag bor mitt ute i skogen och att närmaste ica ligger 30 minuter bort.... alltså det är inte sant. så ni vet.

veronica

birsta är grymt, bor typ 5-10 min därifrån :D

DATE 2010-11-04 TIME 14:12:38
WEBSITE: http://vvvveronica.blogg.se/
Tova

Åh, minns de dagarna då man åkte till brista och shoppade järnet haha. Då tyckte man det var jordens medelpunkt, nu när jag bor i Sthlm tycker jag Sundsvall är en gullig liten småstad ;)

DATE 2010-11-04 TIME 14:37:15
WEBSITE: http://trasslet.se
Sandie

Härligt med shopping =)

DATE 2010-11-04 TIME 19:40:23
WEBSITE: http://chipset.webblogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0