hårlasso

-.-.-.DATE 2010-11-04 TIME 21:28:51

alltså..........det  blir ju snyggare om man KAN.......jag kunde inte göra så bra hahah


min lillasyster köpte ett sånt här hårlasso som blondinbella har, så provade att göra en sån där lasso toffs (?!) på henne. hahah alltså FYFAN vad svårt det var!! fatta ingenting först och jag ba rev i hennes hår upp och ner, kors och tvärs, haha inget för hårömma alltså! sen faila jag som fan så jag gjorde en bulle av alltihopa, sen när jag skulle dra ut hårlassot så blev det RÄTT!! hahaha asballt. jag tycker att toffsen är jättesnygg, enkel liksom. finns att köpa på glitter för 29 :- (i knoo rightt! asbilligt)



den stickade koftan ni såg i detta inlägg kommer från JC :)

Marielle

alla hade ju såna på 80-talet =) jag har haft en i typ 10 år =)

DATE 2010-11-04 TIME 22:21:25
WEBSITE: http://mariellep.blogg.se/
MK*

min mami brukade göra sånt på mig när jag var liten :) Det är ju förjävligt snyggt!

DATE 2010-11-04 TIME 22:27:37
WEBSITE: http://victoryintro.blogg.se/
Carro

WHAT!? Är de där tillbaka??? JESUS amalia! Jag hade en röd sån när jag var typ 8 år, använde den flitigt ;)

DATE 2010-11-04 TIME 22:56:36
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0