if you happen to forget the past, remember that old pictures are memories that will always last.

-.-.-.DATE 2010-11-13 TIME 17:10:00

det här är 8ans skolavslutning. hahaha jag ser ut som en frickin pudel!!! MEN till mitt försvar så kan jag ju säga att jag permanentade håret dagen innan så.... ja... haha jag dör! vet ni hur fin jag kände mig i den klänningen och det håret eller??! nu när jag kollar igen så man ba.....eh ok.... pudel much? det är så jävla kul att tänka tillbaka på alla fula kläder/frisyrer man har haft! så trodde man att man var snyggast in da house liksom. det finns en bild på mig i KNALLROSA basker OCH brynja, minikjol och det är typ världens fulaste bild haha. ska se om jag hittar den igen, men doubt it....

MaRiiaaa

hahahah så brukar hända mig också xD !

ibland när man har köpt nya 'snygga' kläder så känner man sig jättefin jämfört med alla andra men sen när man kollar på bilder där man har dem kläderna man bara : what the hell was I thinking?! hahah xd



fast jag tyckte du blev söt på bilden :)

DATE 2010-11-13 TIME 17:37:52
WEBSITE: http://annamariiaaa.blogg.se/
viviwe

Du var ju lika fin då som nu :)

DATE 2010-11-13 TIME 21:22:57
WEBSITE: http://viviwe.blogg.se/
Carro

hahaha, ja det är verkligen roligt! Jag fick se en bild häromdagen som var tagen för några år sen och jag reagerade verkligen "vaaa!? festade jag i det där? fan vad tråkig jag var!" :P

DATE 2010-11-14 TIME 11:12:39
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
Ruvejda

Men nej så sööt!

HAhA när jag var 5 hade jag lugg till typ bara halva pannan hahahaha :D<3

DATE 2010-11-14 TIME 12:50:56
WEBSITE: http://ruvejjjda.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0