so tell me how many hearts did you break this week and how many do you intend to break the next?

-.-.-.DATE 2010-11-03 TIME 13:56:43
fuckkkk you bloglovin!!!!!!!!!!!!! alltså den där nedladdningsfilen som ni får, den får ni inte bara från min blogg, det är flera bloggar som skickar ut den. alltså det var en kille som hjälpte mig med det här igår haha, värsta snällt, anywhoo, enligt honom (och många andra) så ligger felet hos bloglovin. jag har mailat dom så hoppas jag får svar snart... jävla skitbloglovin, dom ska ge mig fler läsare inte skrämma bort alla -.- hahahha. aja jag är fett lack nu, det märks inte, men jag är det. plus att jag är hungrig. gaaahhh

Carro

segt! har aldrig sett den där länken dock!

DATE 2010-11-03 TIME 20:11:57
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0