think what that money could bring, i'd buy everything. clean out vivienne westwood in my galliano gown

-.-.-.DATE 2010-11-13 TIME 19:18:01

åhh vad jag älskar att bläddra igenom modetidningar och bara kolla på alla kläder! man vill bara ha, ha och ha. om jag ska vara ärlig så är jag värsta materialistisk av mig (hä-hä) och blir sjuuukt glad varje gång jag får nånting nytt, det är liksom värsta kicken! är jag inne i en butik och inte köper nånting så känner jag mig så hiiimla tom! asså det är sant! jag MÅSTE ha nånting. ibland köper jag nåt bara för att. förrut på en lektion frågade våran lärare oss om vi skulle vara lyckliga om vi hade hur mycket pengar som helst. jag och sabe räckte upp handen..... HAHAHH (ta det inte för seriöst nu va, hähäh). det låter som om jag har värsta problemet, men jag har bara ett starkt ha-begär! är det inte så för er?

Mäster

vet precis vad du menar, himmel... jag har dock lyckats vara mer sparsam på sistone...



sv. whoa eng+sv HL, antingen är du språkgeni eller så gillar du att läsa? du pratar säkert vietnam också.

vad gör man i arts??? jag ska söka till arkitektur i uk till nästa höst och då vill de gärna att man har läst arts, vi har dock inte ens kursen på min skola.. vad tänkte du göra efter IB? ee asså du kanske inte är det minsta intresserad av vad jag gör och så hahaha men jag tkr det är kul att prata med IB-elever från olika ställen

DATE 2010-11-13 TIME 20:07:56
WEBSITE: http://mariahh.blogg.se/
H

JO ABSOLUT!!!!!! I feel you haha :D.

Who ever said that money can't buy happiness? He abviosly didn't know where to shop. Nä kanske inte riktigt så illa men I love to shop, I love getting knew things. It just makes me so damn happy :D

DATE 2010-11-13 TIME 20:30:37
MK*

Jag får en kick när jag klickar hem saker, för då vet jag att något väntar på mig liksom. Och när post pappret kommre you knoe så blir det liksom bah LKMGDLKFNLFKNMGLDKMN MAMMA HÄMTA UT PAKETET NUUUUU

eller när jag shoppar inne i stan, aboow should I even mantion it? Det är hemskt vilket som, shopping fyller ut mitt tomma meningslösa liv!

DATE 2010-11-15 TIME 15:02:12
WEBSITE: http://victoryintro.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0