feels lika a permanent december, so much colder than i can remember

-.-.-.DATE 2010-10-31 TIME 14:15:00
ring, åhléns 99:-


alltså jag vill köpa fler ringar!! älskarälskarälskar ringar! riktigt stora ska dom vara med. jag köper de flesta av mina ringar på h&m. har några stycken från cocoo.se också men jag gillar inte att spendera så mkt pengar på smycken så h&m duger fint. assnygga smycken till ett bra pris. what's not to like liksom?! man ska verkligen passa på att köpa smycken utomlands, så jäkla mycket billigare! just det, about det där med att åka utomlands... jag ska inte åka till london längre :( min lillasyster vill inte och min kompis är rädd för terrorister HAHAHA. men asså... jag är faktiskt också det. lite!

LILLY

feel your pain.. sjukt dyrt med snygga ringar! men så sjukt snorsnyggt! dyr obsession :)

DATE 2010-10-31 TIME 16:24:31
WEBSITE: http://purestdeliight.blogg.se/
Marieh

Tack snälla :) Härligt att få uppmuntran!

DATE 2010-10-31 TIME 20:16:24
WEBSITE: http://mariehsvardag.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0