don't you know i'm not your ghost anymore? you lost the love i loved the most

-.-.-.DATE 2010-09-20 TIME 22:27:04
kikar igenom en massa bilder från midsommar och hittade denna *pekar uppåt*!! åhh vad jag saknar midsommar!! :') ohh well SD'arna sitter in da riksdag. hur skall detta sluta? deras valvaka såg ju ut som nån jävla huligansamling! hahaha alla var fulla (dom betedde sig som om dom var fulla iaf!) och sjöng som ett gäng valrossar, i mean seriously. come on!! hur tänkte sverige?

MK*

Vadåra tycker du inte om jimmsy han är så fein och snäll ledare! LOVE HIM BRE

DATE 2010-09-21 TIME 14:19:26
WEBSITE: http://victoryintro.blogg.se/
Melody

Ajdå: / Det är jätte jobbigt när man får värsta hostattackerna mitt i en mening: (

Tack! du med^^

DATE 2010-09-22 TIME 09:17:35
WEBSITE: http://techniicolor.blogg.se/
Ida

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

DATE 2012-03-19 TIME 00:59:55
WEBSITE: http://hemförsäkringidag.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0