he's the kind of boy who will tell you half a lie and half a truth

-.-.-.DATE 2010-09-19 TIME 17:53:30
haha har tagit lite bilder på vad min mamma ska köpa till mig i usa (aa) hoppas hon hittar allt, annars jevlar.... jaa det är typ bara bodylotions HÄHÄ. jag är obsessssed with bodylotions, fast det kanske ni redan visste... jja just det, nu har jag röstat också. FAN vilken skön känsla man fick efteråt! hihih. valvaka ikv? ;)
1. sun-riped raspberry body splash, bath & body works 2. hand cream, victoria's secret 3. silk body lotion, bath & body works
4. coconut passion hand and body cream, victoria's secret 4. sun-riped raspberry body lotion, bath & body works 6. photo finish foundation primer, SMASHBOX (mkt billigare i USA än i sverige)


om ni åker till usa eller canada så tycker jag verkligen att ni ska kika in i bath & body works
för dom har så himla stort urval av bodylotions, shower gels och sånna där saker som man bara dör av! lutkar skitgott och så mkt billigare än the BODYSHOP. och om ni är som mig och gillar en massa sööööta bodylotions i söta flaskor och sånt så kolla på victoria's secrets!! åhh älskar allt där, men det är lite dyrare där fast så värt det! smink ska man handla på SEPHORA, mkt billigare att handla där än i sverige :)

月姫 Tsukii ♥

bath and body works har såå underbara produkter! Har en favorit lotion därifrån som doftar underbart och har en perfekt konsistens, billigt för o vara så bra :) Har dock aldrig gillat body shops produkter, känns så B med tanke på de priserna de har.

DATE 2010-09-20 TIME 14:14:59
WEBSITE: http://tsukii.se
Hanna

Hej! Jag undrar om du vet om bath and bodyworks finns i London? Jag ska nämligen dit i sommar och hoppas verkligen att det finns men verkar inte hitta det :/ maila mig gärna har lämnat min mail :)

DATE 2014-02-01 TIME 19:24:19

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0