what is honor?

-.-.-.DATE 2010-09-11 TIME 14:52:59
FYYYFAANN!! sitter och skriver min extended essay nu, och eftersom jag skriver om hedersmord så kom jag över den här videon alldeles nyss. den är så otroligt SJUK. jag förstår inte HUR man kan ha hjärta till att göra så mot någon människa, speciellt sitt eget kött och blod. jag grät för den här stackars tjejen för den här videon är så otroligt äcklig, sjuk och sorglig. det äcklar mig att det finns sånna här människor. dom här fega människorna skyddar sig bakom religionen men det här har inte ens nånting att göra med islam utan mer om traditional customs. kolla på videon om ni vill, men jag varnar er att det är jävligt äckligt så om ni är känsliga... kolla inte.

Carro

ne fyfaaaan vad hemskt!!

DATE 2010-09-11 TIME 15:26:42
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
Mizuki

asså shit fy faan va hemskt!! börja gråta av av det där! hur faan kan man göra nåt sådär mot någon? kan inte fatta hur nån kan kalla det där heder!

DATE 2010-09-11 TIME 16:11:01
WEBSITE: http://mizukis.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0