dear boys. when you meet a girl and fall in love, don't promise her that you'll never leave her. it will only hurt much more when you do. because we know you will, eventually.

-.-.-.DATE 2011-04-06 TIME 20:30:27
jag & sabe i kroatien

y0 peeps! kom nyss hem, har hängt med sabe hela dagen. vi har gått på promenad i det fina vädret. kan säga att jag mådde mycket bättre efter det! fast nu är jag seg igen... haha. det är nåt fel på mig, jag lovar. mamma fick 4 barn, självklart måste en av dom bli fcked up och självklart blev det jag. är ju sjuk hela tiden hahah.

Carro

Jobbigt att det blev just du av alla 4a ;)

DATE 2011-04-06 TIME 21:40:32
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Oj, förlåt mig för min kommentar :)! men jag trodde inte att det var du som hade skrivit den, även om den var skrivet på de sättet som du brukar skriva på så kändes de inte som att det var de. Ville bara varna dig också ju, hihi :) aja - hoppas att dom slutar använda sig av våra bloggadress, känns lite sådär mindre roligt faktiskt!

DATE 2011-04-06 TIME 22:42:43
WEBSITE: http://felliciiaa.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0