tomorrow will come but today is our day

-.-.-.DATE 2011-04-20 TIME 19:03:42
estée lauder ansiktsrengöring + toner. ska prova nåt nytt nu och hoppas fan att de är bra för de kostade jättemycket, haha! återkommer med en recension senare!
ska ut ikväll för att fira johanna som fyller 19 så har köpt en liten present till henne från mig & sabe

årets första glajjor från åhléns. 


y0 peeps! har vart på stan med min familj & handlat lite grejer. jag bestämde ju mig för att prova en ny ansiktsrengöring och JÄKLAR vilken beslutsångest jag hade inne på åhléns! visste inte vad jag skulle välja, men till slut köpte jag de från estée lauder och ber till gud att de är bra. för de kostade 290 kr styck haha.

sally

snygga

DATE 2011-04-20 TIME 21:34:51
WEBSITE: http://bossdiva.blogg.se/
Anonym

hur mkt kostade glasögonen? :D

DATE 2011-04-20 TIME 22:15:23
Carro

jadu, det där är inga billiga grejer så det kan man ju hoppas att de är bra!

DATE 2011-04-20 TIME 22:59:22
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
Alva Asp - 17 år och pluggar till stylist

Estee Lauder brukar ha bra grejer. Återkom gärna med recension som sagt! Jag själv är lite sugen på en ny ansiktsrengöringsserie. =)



Kram på dig och ha en bra dag!

DATE 2011-04-21 TIME 13:44:41
WEBSITE: http://alvaasp.se
isabell

Snälla kan du lägga upp lite bilder på ditt rum och i ditt hus/lägenhet?? :):)

DATE 2011-04-21 TIME 15:37:17
WEBSITE: http://isaabellpersson.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0