a girl can forgive but she can never forget

-.-.-.DATE 2011-08-31 TIME 13:52:29


heeej. som ni ser på bilden så har jag skaffat en iphone 4 eftersom min fina, vita älskling (nokia e72an) har gått sönder :(( sörjer den fortfarande så kan inte säga att jag är så jätteförtjust i min iphone. fan, kunde inte ens öppna sepe luckan till sim-kortet. det enda jag gillar med den (just nu) är att det finns skitmånga roliga appar! hihi.

och ni som undrar varför jag inte väntar på iphone 5 så kan jag ju säga att jag vill ha en vit telefon och orkar inte vänta till den kommer ut. plus att jag ändå säkert inte hade märkt nån skillnad mellan 4an och 5an så careface liksom haha!

Alva Asp - Skönhet & Makeup

Kul! Köpte också en vit iPhone 4 i söndags :)

DATE 2011-08-31 TIME 15:24:14
WEBSITE: http://alvaasp.se
Linda

you gotta loooove it! massa roliga spel och bildredigeringar! :D I love my white iphone 4 ^^

DATE 2011-08-31 TIME 17:34:42
WEBSITE: http://lindadoos.blogg.se/
Jengan

Den är sååå fin!! är du nöjd? :D

DATE 2011-09-05 TIME 10:51:12
WEBSITE: http://encider.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0