guys, when you make a promise, make sure you keep it. because girls remember everything

-.-.-.DATE 2011-08-14 TIME 13:33:54

den här snygga tygpåsen fick jag av veckorevyn för ett tag sen. tycker den är så himla cool! prenumererar ni också på veckorevyn?


heeej på er. idag vaknade jag också sådär onödigt sent. vet inte vad det är för fel på mig. förrut vaknade jag alltid runt tio och var aspigg (typ... hehe). måste sluta nörda csi-avsnitt sent på natten hahah. aja nu blir det FRUKOST ;) (visst är jag duktig??)

Emelie TD Nguyen

åh så snygg :d

DATE 2011-08-14 TIME 16:39:03
WEBSITE: http://thuyduyen.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0