people's words affect you only as much as you let them

-.-.-.DATE 2011-08-23 TIME 16:05:03

gud vad jag älskar min mysiga, stickade (eller virkade? haha vafan är skillnaden?? öh, clueless....) tröja från monki! den är så slapp och skön. inte så varm dock heheh. tänk att det är storlek large också... undra hur kort den hade varit i small o.O aja 199 kr (tror jag... kollade inte, syrran sa det) kostar den! kaaaap :D

Jenny

Jag har också den tröjan, älskar den! Har faktiskt på mig den nu hehe :$ och om jag kommer ihåg rätt så kostade den 250kr, men kap ändå! :)

DATE 2011-08-23 TIME 17:05:14
WEBSITE: http://jennysfina.blogg.se/
Kaleido

Din tröja är nog virkad, stickning och virkning är olika tekniker :P I regel är virkning nog mindre än stickning och låter en arbeta med mer detaljer.

DATE 2011-08-23 TIME 21:30:07
WEBSITE: http://kaleido.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0