being with you makes me wanna forget about the world

-.-.-.DATE 2011-02-20 TIME 16:49:31
en bild från en period i mitt liv när jag var lite bangles crazy ♥


alltså vet att jag suger på att uppdatera, men har vart så upptagen (och trött) så har inte haft tid (eller orkat) till att blogga.

lördagkväll var iaf OFF THE HOOK. jag och eve satt på akropolis i mer än två timmar och drack cosmopolitan(s), det var nån trevlig gubbe som bjöd oss på 2 cosmopolitan VAR, haha HOW AWESOME?! bra att va tjej (Y) sen drog vi till tranan där vi dansade loss och sen följde vi med mr backis som hade efterfest. mysigaste efterfesten ever! piano och allsång typ, haha. tänk er en massa fulla killar sjunga så högt som det bara går till ett ostämt piano, åhh det lät som ljuv musik i mina öron ♥ true story!

MYMiC

haha aw, vad mysigt ju!

Nu blev jag törstig xD

DATE 2011-02-20 TIME 17:42:39
WEBSITE: http://mymic.blogg.se/
SANDRA-EN BRA BLOGG!!

haha låter härligt :D

DATE 2011-02-20 TIME 17:44:39
WEBSITE: http://saandraans.blogg.se/
Carro

åå jag älskar när det blir allsång! Var på en fest med utbytesstudenter för något år sen och det var bland det underbaraste jag varit med om. VILKEN STÄMNING! Alla sjöng och spelade och.. aah, herregud vilken glädje!

DATE 2011-02-20 TIME 18:20:23
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0