my subjects

-.-.-.DATE 2011-02-07 TIME 14:44:05


heej!
jag tänkte svara på din kommentar direkt i bloggen eftersom det säkert är fler som undrar :)
åh, så kul! haha ojoj, nu har du nog blandat ihop mig med någon annan för jag läser varken biologi eller engelska b! hihi :) mina ämnen är:

group 1: swedish A1 HL
group 2: english A2 HL
group 3: social and cultural anthropology SL
group 4: chemistry SL
group 5: math studies
group 6: visual arts HL

tack så jättemycket förresten! är suuuupernervös och förstår att din vän är det också! säger lycka till till dig också och kämpa dig igenom IB1! :) det kommer bli sååå värt det!


sen tänkte jag passa på och säga till alla andra att om ni har frågor om IB så kolla in min kategori QUESTIONS och gå långt bak i arkivet, för har för mig att det finns lite frågor och svar om IB där :)

Linnéa igen

Tack för så snabbt svar! Jag insåg när du skrev det där att jag följde din blogg i pdp, hence biologin hah. Jag kämpade på med kemin men sen tog det stopp, hemskt ämne, är riktigt imponerad! go girl ;)

Visual arts låter ju super spännande! önskar att våran skola erbjöd de mer exeptionella kurserna men icke, den mest ovanliga för oss fick bli antropologi och vilket ämne, jisses, älskar det!



i ett försök att inte låta för frågvis, vilken tok bok använder/använde ni er av? Var den skriven av Anthony Stewart? :) skulle vara superhäftigt med svar(han är min lärare): Tonys bok används i så gott som hälften av ib världen i think, så skulle vara kul att se om det gäller hela sverige exempelvis. hihi, kom på detta nu när jag skrev därför jag inte frågat honom!

DATE 2011-02-07 TIME 20:28:04
M I M I

svar: haha, jag håller verkligen med dig. kemi är inte att skoja med alltså! himla svårt och komplicerat det ska vara. jasså? gud så tråkigt! fast iofs så har inte våran skola så många roliga ämnen heller... skulle mycket hellre vilja ha musik än bild! ja antropologi är riktigt roligt!



nej, tyvärr! vi använder oss av theory of knowledge, richard van de Lagemaat :)

riktigt cool lärare du har isåfall!

DATE 2011-02-07 TIME 22:12:12
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0