she's drinking coffee all alone, waiting for someone to take her home

-.-.-.DATE 2011-02-07 TIME 17:45:00


för att klara av den här pluggdagen så behöver jag minst fem koppar kaffe till. ok skoja bara... menade tio. det känns som om jag kommer somna när som helst (inte mig emot!) men ska vara stark och gå igenom en roman, ett drama, två noveller och en dikt. yaaay, HAPPY DAY! ah, fast eller?

♥ Angelina

Åh, vilken mysbild! Duktig du är. Jag är såååååå överlycklig att jag gick ut gymnasiet i june haha, hade inte orkat ett år till... jag gick inte ib, men sveriges 2a svåraste gymnasieskola haha!

DATE 2011-02-07 TIME 18:07:17
WEBSITE: http://aslanx.blogg.se/
Sabina ☆

Vad jobbigt att ha så mycket skolarbete :( Kaffe är också min räddning när jag håller på att somna i böckerna haha.

DATE 2011-02-07 TIME 20:07:14
WEBSITE: http://sweetfairyfloss.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0