toni&guy beach curl spray for wild waves and curls

-.-.-.DATE 2011-01-02 TIME 12:19:00

toni&guy beach curl spray ca 120 SEK
betyg: ♥♥♥♥

den här produkten är anpassad för lockigt hår, den ska separera lockarna, ge volym och naturlig spänst så att man får naturliga och lösa lockar. jag tycker att den funkar lite som en saltspray fast lite mindre kladdig och den funkar minst lika bra för platt hår om man vill ha volym med en slarvig touch. lockarna håller hela dagen men skulle inte rekommendera den här produkten till dom som vill ha en frisyr som är lite mer clean eftersom håret får en slarvig effekt. jag tycker att man får riktigt bra volym som verkligen håller! dock gillar jag inte lukten så mycket, den luktar typ blommor och hav eller nåt. men det är inget man tänker på för den luktar inte så jättemycket. en väldigt prisvärd produkt tycker jag!

Jengan

visa före och efter bilder? :D

DATE 2011-01-02 TIME 15:44:34
WEBSITE: http://litenjengan.blogg.se/
Kaleido

Nu ska jag skryta och säga att jag brukar ha sådanna lockar utan någon effort >:D

Haha, iaf så borde väl en spray som luktar blommor och hav vara bra? Tycker de brukar lukta förjävligt

DATE 2011-01-02 TIME 19:16:22
WEBSITE: http://kaleido.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0