mary kay mineral powder foundation

-.-.-.DATE 2011-01-14 TIME 13:36:06
mary kay mineral powder foundation 299 sek

beställde en puderfoundation från mary kay tidigare i veckan och nu har den kommit hem (till ljusdal) hoppas jag, heheh. vet inte om jag redan skrivit om den här produkten men gör det nu ändå för den är sååå bra! hyn blir jämn och fin och man får ett naturligt resultat. den är riktigt lätt också, det känns inte att man har nånting på sig! man kan lätt bygga på täckningsgraden utan att det ser kakigt och onaturligt ut. jag brukar ha ett tunt lager till vardags och bygga på lite mer när jag ska ut. även att den räcker riktigt länge! fast det är ju beroende på hur mycket man använder den...

för bästa resultat: använd en bra, stor och mjuk borste

nathalie

jag har också den, den är grym!

har precis beställt hem mary kay's primer: excited!

DATE 2011-01-14 TIME 15:00:13
WEBSITE: http://nathly.blogg.se/
Kaleido

fan, att jag är fattig faint

DATE 2011-01-14 TIME 23:20:18
WEBSITE: http://kaleido.blogg.se/
aidaj

tjo! istället för att beställa den, kan man köpa de i nån affär? åhlens maybe?? =)

DATE 2011-01-14 TIME 23:49:06
WEBSITE: http://flowerrock.blogg.se/
Lollo

Visst e Mary kay bra:D har foundation från mary kay:)

DATE 2011-01-15 TIME 00:23:49
WEBSITE: http://lojsankan.blogg.se/
Linda

Om du fick välja mellan Mary Kay's foundation eller i.d bare minerals, vilken skulle du valt då? (:

DATE 2011-01-15 TIME 12:18:00
ebban

Även ag undrar.. vilken foundation skulle du välja av MK's och i.d's?

Själv använder jag endast MK's produkter sedan ett par år, men jag saknar nog just i.d's foundation (för övrigt RIKTIGT nöjd med MK) och står nu i valet och kvalet inför inköp..

Hur upplever du att resultaten skiljer märkena åt?

Hjärtligt tack på förhand! =>

DATE 2011-03-08 TIME 16:04:16
M I M I

svar: hej! jag upplever att de båda ger likadana resultat och håller lika länge. föredrar därför MK eftersom det är mycket billigare än ID:)

DATE 2011-03-10 TIME 12:18:19
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0