svar på era frågor!

-.-.-.DATE 2011-07-19 TIME 22:46:37
från: klara ericsson
för 3e gången då då ..
för det första vill jag bara säga att jag älskar din blogg , den ger extremt mycket inspiration och det gillar jag .
men frågan jag söker svar på är :
pilen på skärmen är ett hjärta , du förstår va jag menar ? hur fick du det så ?
pussokram
svar: åh men tack så hemskt mycket! så gulligt sagt, hihi. jag googlade bara 'html cursor' och letade efter nån fin. sen tar du bara html-koden och klistrar in i alla dina kodmallar innan <body>.
från: Bea
Hur många poäng gick du ut med när du fick IB Diplomat? :D grymmaste bloggen! keep it up girl!
svar: jag fick bara 28 p... heheh. men jag klarade mig och det är det som räknas, tjohoo! tack så mycket btw, i will! hihi.
från: emma
Hur kan du ha så freaking fin hy?! (Väldigt avis, jappjapp!) Några tips för fet hy? Använder du några bra produkter? Jag blir torr lätt och får finnar ganska ofta!
Och vilka produkter använder du när du sminkar dig?
Du är jättevacker! Och din blogg är full med liv och inspiration, I like.
Puss =)
svar: jag sköter om min hy noggrant och rengör ansiktet varje morgon och kväll. jag sover aldrig med smink heller (såvida jag inte är skitfull och/eller trött hahah). använd inte produkter som torkar ut huden för då blir huden ännu fetare. använd en mild tvål till rengöring och smörj in dig med en oljefri fuktkräm, helst gel-baserad! det kan även hjälpa om du provar att använda produkter för normal/kombinerad hy ett tag. prova estée lauder perfectly clean light lotion cleanser och fresh balancing lotion. du kan göra ett test för att se vilken hudtyp du har. om ansiktet känns 'stramt' när du stigit ut ur duschen så har du torr hy, om det känns blankt och lite oljigt så har du fet hy och känns det inget speciellt så har du normal hy. du får känna efter själv, du kanske har en kombinerad hy med. jag använder mary kay's mineral puder foundation, rouge från make up store/l'oréal och mascara från l'oréal/lancôme/isa dora. om jag ska på fest så använder jag en primer från smashbox som grund. tack så hemskt mycket!!
från: -
Är du oskuld?
Vad är din bh storlek?
svar: nej, det är jag inte. det varierar faktiskt, kan ha 80B men även 70B ibland haha.
från: frida
Har du några bra tips för att håret ska växa lite fortare? Vad man kan göra för att ta hand om det bättre, osv ^^ Vad använder du för hårprodukter?
Också en till sak, ingen fråga, men ville bara säga att bilden på dig i din header, är JÄTTEFIN. Så grymt jäkla söt!
Kram :D
svar: njaa... jag låter mitt hår vara och det är väl därför det är så långt. men jäkligt slitet i topparna! så råder dig att klippa topparna pyttelite typ nån gång i månaden, inte typ 10-15 cm som mina kompisar gör hhaha. det kommer hålla håret fräscht och det blir längre. du borde investera i en bra svinborste och sedan borsta håret varje morgon och kväll! kör även inpackningar 2-3 ggr i veckan. jag använder en inpackning från tresemmé och shampoo från franck provost. har silkesdroppar från biosilk och en glansspray från toni & guy. men åhh, så gulligt!! tack snälla du! hihi.
från: -
hur redigerar du dina bilder, eller var redigerar du dom ?
svar: jag använder photoshop och photoscape
från: Josefin
Om en läsare skulle fråga dig om att hjälpa med något i bloggen, skulle du kunna logga in på hennes/hans blogg och fixa problemet då? :)
svar: nej. jag gör tyvärr inte sånt eftersom det tar för mycket tid, som jag inte har typ... hehe :)
från: aniii
Hur fixade du weheartit ikonen där vid sidmenyn? :D
BTW, din blogg är sjukt bra! Har läst vartända litet inlägg ända sedan du började på denna blogg=väldigt många! haha :)
svar: men åh, så ambitiöst ;) haha, nej men gulligt, tack!! logga in på weheartit ->settings ->widget. ta koden och klistra in i kodmallen :)
från: Madeleine
Om du har en badhairday vad gör du då för att det ska se liite bättre iallafall :)
tips för att bli mer social?
ochhhh jag måste säga att du har tur som passar i både snedbena och mittbena!
svar: jag gör inte så mycket. antingen sätter jag upp det i en knut eller drar håret på ena sidan bakom örat. eller flätar luggen på ena sidan, haha! hmm oj. våga ta kontakt med folk och prata! passa på att träffa nya människor på fester, det funkar bäst, hihi.
från: emelie
Bra tips för att naglarna ska växa snabbare?
Ditt bästa skönhetstips?
Jensen Ackles eller Jared Padalecki?
:)
svar: sköt om dom! naglarna kan inte växa fortare (vad jag vet) men du kan sköta om dom så dom inte går av. köp depends mirakel-kit, funkar asbra! tror mitt bästa 'skönhetstips' är att rengöra hyn NOGA! det gör verkligen skillnad och en ren hy är det finaste som finns! jensen ackles all the way!
från: EMELIEHONG
hur får du sånt fint ljus på bilderna?
haru några foto tips? :)
svar: haha oj, jag är nog sista personen att fråga om fototips. är ju fetaste amatören jueee. men se alltid till att ha bra ljus, då får man dom bästa bilderna! är ljuset inte tillräckligt bra så experimentera med ISOn, slutartid och bländare för att få bättre ljus. jag tar aldrig bilder med blixt (bara festbilder typ haha) och tycker det blir finast så. sen finns ju alltid photoshop, haha!
från: -
vart jobbar du? :)
svar: ett gatukök haha :)
från: cindy
asså ditt hår!! jagdör!!vad använder du för produkter och va gör du för att det ska bli så långt och fint :O♥
svar: mitt hår är långt men inte så fint... det är riktigt slitet! använder iaf produkter från tresemmé, franck provost, biosilk och toni & guy just nu.
från: Linnessy
Har du någon tips in hur man ska vårda sin ansktiskhud så den ser lika fin som dit ? :)
svar: rengör varje kväll och morgon! först med en lotion/gele/tvål, sen med en toner och avsluta med att återfukta huden.
från: -
vad är din bästa egoboost?
klädinspiration?
vilken mobil har du?
dator?
svar: oj, tror inte jag har nåt sånt tips... typ köpa fina underkläder haha! har nog ingen klädinspiration heller. får inspirastion lite överallt! jag har en nokia e72 och nokia n8 (haha ja, har två mobiler...). har en laptop från hp, vet inte vad det är för modell dock hehe.
från: sofia
Gjorde det ont att tattuera sig?
på en skala 1-10 hur ont gjorde det? Och om du kunde beskriva känslan på något sätt hur skulle det vara typ, någon rev dig osv..
svar: ja, det gjorde ont! på handleden gjorde det mer ont än på ryggen. det går inte beskriva känslan... den är rätt unik, haha! det gjorde iaf ont men det går att härda :) kolla mig liksom, världens mes, men har ändå 2 tatueringar!
från: Sandra
Hur tycker du att en blogg ska vara för att kunna få fler läsare? :)
svar: lagom med text och mycket bilder! det ska även finnas lite humor, annars somnar man ju hihi :)
från: Mila
Vad har du gjort för att få så många läsare? Kan du ge lite tips? :)
svar: jag har inte gjort nåt speciellt. tydligen är jag duktig på att skriva (haha) och har många inspirerande bilder! jag kommenterade mycket i andra bloggar förrut, det är ett sätt att låta andra bli medvetna om att din blogg finns. har aldrig tid att kommentera andra bloggar eller svara på kommentarer längre, vilket är lite tråkigt...
från: sara
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Har du en pojkvän? =)
svar: att förlora min familj! eller om vi ska prata om sånna här töntiga rädslor så är jag asrädd för spöken hahaha. nej, jag har ingen pojkvän, hehe.
från: Jengan
Har du färgat håret själv eller är det salongsfärgat? Om du har färgat själv vilken färg är det? :)
svar: jag har färgat det själv. kommer dock inte ihåg vilken färg det var... men om du söker i bloggen så kanske du hittar svaret för har berättat det innan iaf :)
från: Dana
har du fler tatueringar än den på ryggen? :)
svar: ja, på handleden!
från: Moi
Vrf har du valt du både mua och hudvård utbildning? Det är ju två olika inriktningar, vad vill du jobba med i framtiden alltså?
Hur ser din framtid om 7 år?
svar: för jag är intresserad av både hudvård och makeup och det är inte alls två olika inriktningar. det går att kombinera dom båda. jag vill arbeta som hudterapeut/makeup-artist. typ öppna eget och utföra hudbehandlingar samt sminka folk och sådär. det är svårt att säga nu men vet att jag kommer hålla på med nånting inom det området.
från: Anja
Hur lyckas du få din design så bra? Har du jobbat på det? För liksom din blogg ser proffsig ut!
svar: haha tack!! det tog lång tid att fixa min design. har haft mycket nytta av designadinblogg.se!
från: -
Någon pojkvän ellr någon på G? Får vi veta vem?
svar: ingen pojkvän! när jag har något seriöst på G så kommer jag berätta för er :) men inte just nu... hehe
från: Steffi
Första kyssen? Hur gammal var du? :)
svar: oj. kommer inte ihåg... nån gång i 6-7an var det nog :)
från: A
Är du oskuld? Om inte, närhade du 'det'första gången? Ålder.
svar: nej, är inte oskuld! är osäker på när... var nog 15-16 år:)
från: amanda
fin header, fin blogg,
Är du hår äkta? är din hårfärg äkta eller har du färgat isf vilken färg har du egentligen=
svar: tack så mycket!! :) ja, mitt hår är äkta. har dock lagt i en toning i håret. min riktiga hårfärg är mörkbrunt. det är inte riktigt svart för har en massa röda toner (läs: riktigt röda hårstrån) i håret haha!
från: Bodypalace
vad är det konstigaste/fulaste kroppsidelaet du vet?
svar: oj, det finns så sjukt många! men typ... barbiemidjan. jag menar, kom igen, vem har en sån på riktigt?? jag tänker inte dra ut några revben iaf...
från: majsan
hur många IB poäng fick du? Vad fick du för betyg i varje ämne?
svar: 28 p fick jag. i min extended essay fick jag B, swedish a1 en 5a, english a2 en 6a, anthropology en 5a, chemistry en 3a, math studies en 5a, visual arts en 3a, theory of knowledge C, och fick 1 poäng (av 3) för EE/TOK.
från: Alexandra
Komedi filmer, skräck filmer, eller aktionfilmer? Vilka av dom skulle du helst vilja se på? ^^
svar: skräck!!!
från: Lizzie
Vilka bloggar läser du? :D Som du inte känner alltså :)
svar: just nu, inga... har inte tid!! :0 men annars läser jag typ kenzas, hugo rosas och andreas wijk :)
från: Amanda
När man vill komentera ett inlägg, och över skrev du ''PLEASE READ'' reglerna värkar vara lite för ''hårda''? Så du tkr inte om när någon annan skriver typ: TÄVLING PÅ BLOGGEN! :D
Eller? =)
svar: hatar när folk skriver så i nån annans blogg. det är såååå drygt!
från: Andrea
Har du haft tand-problem? typ att du har behövt ha tandställning eller något liknande när du var yngre? Isåfall hur gammal var du? Och måste det vara exakt i 2 år? Och vad gjorde dom innan dom la tandställningen, (typ att tittat flera gånger om det var något som var ivägen eller något, lagt sån där deg har jag hört?)
MEN! Det är bara om du haft tandställning, hehe :D
svar: förlåt, men har aldrig haft tandproblem. alltså ingen tandställning eller nåt :)
från: Liilli
Hur har du lärt dig att måla så fina naglar? :D
svar: hah, tycker inte att jag är så speciell på att måla naglar. men jag gillar att pilla och rita så kanske därför? hiih.
från: -
du verkar vara en tjej som är duktigt på de du gör som hår, o mke inom skönhet:)fort.s med det!!! :)
har en 2 frågar som jag hoppas du kan besvara.
Har du nån tips om för dom som har ett ''öppet'' spinga ( att man ser hårbotten typ..) håret. För jag skäms verkeligen o böja mig ner o tuperar alltid mitt hår för få lite volym så att den inte syns. Vilket är dåligt vad jag har hört..
2: vad man kan göra så man inte tappar mke hår! har ganska långt hår o vajre gång jag kammar tappar jag ca 20 långa hårstrå om inte mer. är rädd för tappa hår ibland vill jag undvika kamma de. hoppas du kan komma med bra svar :)
svar: hej! förstod inte riktigt vad du menade med 'öppet spinga'... menar du benan? haha. alltså kan inte riktigt hjälpa dig men den frågan för är lite osäker på vad du menar... men till din andra fråga! det är fullt normalt att tappa hårstrån när man borstar håret så var inte rädd för det.
från: -
hur behandlar du ditt hår? alltså hur ofta tvättar du det, vilka produkter använder du och hur ofta plattar/lockar du det? 'cuz it's gorgeous!!!
svar: men åh, tack!! jag tvättar det 2-3 ggr i veckan med schampoo och balsam från franck provost och använder en inpackning från tresemmé. jag plattar bara håret ibland om jag ska ut eller så. om jag vill ha lockigt hår så rullar jag upp håret i två bollar eller sover med flätor, sen så fixar jag till det med en plattång på morgonen så det ser lite finare ut.
från: -
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Flirtar du mycket?
Hur imponerar man på dig? ;)
Sover du med eller utan kläder på dig?
svar: det beror på vem och vad jag ska prata om. smsar väldigt mycket iaf! ja, jag kan nog säga att jag flirtar mycket, hehe. fast inte på vem som helst, killen måste ju se bra ut också haha. man är snäll, charmig och roooolig! sen om killen har några musikaliska talanger så är det bara ett plus i kanten... ;) jag sover utan kläder! fast med om det är på vintern haha.
från: Sophie
Var tror du att du befinner dig om tio år?
Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Vilket är ditt drömjobb?
svar: nånstans i USA, helst säkert! jag besöker alltid facebook, blogg.se och min egen blogg (ego... hahah). mitt drömjobb är att kunna jobba som både hudterapeut och makeup-artist så en kombination mellan de två då, haha!
från: klara ericsson
för 3e gången då då ..
för det första vill jag bara säga att jag älskar din blogg , den ger extremt mycket inspiration och det gillar jag .

men frågan jag söker svar på är :
pilen på skärmen är ett hjärta , du förstår va jag menar ? hur fick du det så ?
pussokram


svar: åh men tack så hemskt mycket! så gulligt sagt, hihi. jag googlade bara 'html cursor' och letade efter nån fin. sen tar du bara html-koden och klistrar in i alla dina kodmallar innan <body>.

från: Bea
Hur många poäng gick du ut med när du fick IB Diplomat? :D grymmaste bloggen! keep it up girl!


svar: jag fick bara 28 p... heheh. men jag klarade mig och det är det som räknas, tjohoo! tack så mycket btw, i will! hihi.

från: emma
Hur kan du ha så freaking fin hy?! (Väldigt avis, jappjapp!) Några tips för fet hy? Använder du några bra produkter? Jag blir torr lätt och får finnar ganska ofta!
Och vilka produkter använder du när du sminkar dig?
Du är jättevacker! Och din blogg är full med liv och inspiration, I like.
Puss =)

svar: jag sköter om min hy noggrant och rengör ansiktet varje morgon och kväll. jag sover aldrig med smink heller (såvida jag inte är skitfull och/eller trött hahah). använd inte produkter som torkar ut huden för då blir huden ännu fetare. använd en mild tvål till rengöring och smörj in dig med en oljefri fuktkräm, helst gel-baserad! det kan även hjälpa om du provar att använda produkter för normal/kombinerad hy ett tag. prova estée lauder perfectly clean light lotion cleanser och fresh balancing lotion. du kan göra ett test för att se vilken hudtyp du har. om ansiktet känns 'stramt' när du stigit ut ur duschen så har du torr hy, om det känns blankt och lite oljigt så har du fet hy och känns det inget speciellt så har du normal hy. du får känna efter själv, du kanske har en kombinerad hy med. jag använder mary kay's mineral puder foundation, rouge från make up store/l'oréal och mascara från l'oréal/lancôme/isa dora. om jag ska på fest så använder jag en primer från smashbox som grund. tack så hemskt mycket!!

från: -
Är du oskuld?
Vad är din bh storlek?


svar: nej, det är jag inte. det varierar faktiskt, kan ha 80B men även 70B ibland haha.

från: frida
Har du några bra tips för att håret ska växa lite fortare? Vad man kan göra för att ta hand om det bättre, osv ^^ Vad använder du för hårprodukter?
Också en till sak, ingen fråga, men ville bara säga att bilden på dig i din header, är JÄTTEFIN. Så grymt jäkla söt!
Kram :D


svar: njaa... jag låter mitt hår vara och det är väl därför det är så långt. men jäkligt slitet i topparna! så råder dig att klippa topparna pyttelite typ nån gång i månaden, inte typ 10-15 cm som mina kompisar gör hhaha. det kommer hålla håret fräscht och det blir längre. du borde investera i en bra svinborste och sedan borsta håret varje morgon och kväll! kör även inpackningar 2-3 ggr i veckan. jag använder en inpackning från tresemmé och shampoo från franck provost. har silkesdroppar från biosilk och en glansspray från toni & guy. men åhh, så gulligt!! tack snälla du! hihi.

från: -
hur redigerar du dina bilder, eller var redigerar du dom ?


svar: jag använder photoshop och photoscape

från: Josefin
Om en läsare skulle fråga dig om att hjälpa med något i bloggen, skulle du kunna logga in på hennes/hans blogg och fixa problemet då? :)


svar: nej. jag gör tyvärr inte sånt eftersom det tar för mycket tid, som jag inte har typ... hehe :)

från: aniii
Hur fixade du weheartit ikonen där vid sidmenyn? :D
BTW, din blogg är sjukt bra! Har läst vartända litet inlägg ända sedan du började på denna blogg=väldigt många! haha :)


svar: men åh, så ambitiöst ;) haha, nej men gulligt, tack!! logga in på weheartit ->settings ->widget. ta koden och klistra in i kodmallen :)

från: Madeleine
Om du har en badhairday vad gör du då för att det ska se liite bättre iallafall :)
tips för att bli mer social?


ochhhh jag måste säga att du har tur som passar i både snedbena och mittbena!
svar: jag gör inte så mycket. antingen sätter jag upp det i en knut eller drar håret på ena sidan bakom örat. eller flätar luggen på ena sidan, haha! hmm oj. våga ta kontakt med folk och prata! passa på att träffa nya människor på fester, det funkar bäst, hihi.

från: emelie
Bra tips för att naglarna ska växa snabbare?
Ditt bästa skönhetstips?
Jensen Ackles eller Jared Padalecki?
:)


svar: sköt om dom! naglarna kan inte växa fortare (vad jag vet) men du kan sköta om dom så dom inte går av. köp depends mirakel-kit, funkar asbra! tror mitt bästa 'skönhetstips' är att rengöra hyn NOGA! det gör verkligen skillnad och en ren hy är det finaste som finns! jensen ackles all the way!

från: EMELIEHONG
hur får du sånt fint ljus på bilderna?

haru några foto tips? :)


svar: haha oj, jag är nog sista personen att fråga om fototips. är ju fetaste amatören jueee. men se alltid till att ha bra ljus, då får man dom bästa bilderna! är ljuset inte tillräckligt bra så experimentera med ISOn, slutartid och bländare för att få bättre ljus. jag tar aldrig bilder med blixt (bara festbilder typ haha) och tycker det blir finast så. sen finns ju alltid photoshop, haha!

från: -
vart jobbar du? :)


svar: ett gatukök haha :) fancy va?

från: cindy
asså ditt hår!! jagdör!!vad använder du för produkter och va gör du för att det ska bli så långt och fint :O♥


svar: mitt hår är långt men inte så fint... det är riktigt slitet! använder iaf produkter från tresemmé, franck provost, biosilk och toni & guy just nu.

från: Linnessy
Har du någon tips in hur man ska vårda sin ansktiskhud så den ser lika fin som dit ? :)


svar: rengör varje kväll och morgon! först med en lotion/gele/tvål, sen med en toner och avsluta med att återfukta huden.

från: -
vad är din bästa egoboost?
klädinspiration?
vilken mobil har du?
dator?


svar: oj, tror inte jag har nåt sånt tips... typ köpa fina underkläder haha! har nog ingen klädinspiration heller. får inspirastion lite överallt! jag har en nokia e72 och nokia n8 (haha ja, har två mobiler...). har en laptop från hp, vet inte vad det är för modell dock hehe.

från: sofia
Gjorde det ont att tattuera sig?
på en skala 1-10 hur ont gjorde det? Och om du kunde beskriva känslan på något sätt hur skulle det vara typ, någon rev dig osv..


svar: ja, det gjorde ont! på handleden gjorde det mer ont än på ryggen. det går inte beskriva känslan... den är rätt unik, haha! det gjorde iaf ont men det går att härda :) kolla mig liksom, världens mes, men har ändå 2 tatueringar!


från: Sandra
Hur tycker du att en blogg ska vara för att kunna få fler läsare? :)


svar: lagom med text och mycket bilder! det ska även finnas lite humor, annars somnar man ju hihi :)

från: Mila
Vad har du gjort för att få så många läsare? Kan du ge lite tips? :)


svar: jag har inte gjort nåt speciellt. tydligen är jag duktig på att skriva (haha) och har många inspirerande bilder! jag kommenterade mycket i andra bloggar förrut, det är ett sätt att låta andra bli medvetna om att din blogg finns. har aldrig tid att kommentera andra bloggar eller svara på kommentarer längre, vilket är lite tråkigt...

från: sara
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Har du en pojkvän? =)


svar: att förlora min familj! eller om vi ska prata om sånna här töntiga rädslor så är jag asrädd för spöken hahaha. nej, jag har ingen pojkvän, hehe.

från: Jengan
Har du färgat håret själv eller är det salongsfärgat? Om du har färgat själv vilken färg är det? :)


svar: jag har färgat det själv. kommer dock inte ihåg vilken färg det var... men om du söker i bloggen så kanske du hittar svaret för har berättat det innan iaf :)

från: Dana
har du fler tatueringar än den på ryggen? :)


svar: ja, på handleden!


från: Moi
Vrf har du valt du både mua och hudvård utbildning? Det är ju två olika inriktningar, vad vill du jobba med i framtiden alltså?
Hur ser din framtid om 7 år?

svar: för jag är intresserad av både hudvård och makeup och det är inte alls två olika inriktningar. det går att kombinera dom båda. jag vill arbeta som hudterapeut/makeup-artist. typ öppna eget och utföra hudbehandlingar samt sminka folk och sådär. det är svårt att säga nu men vet att jag kommer hålla på med nånting inom det området.

från: Anja
Hur lyckas du få din design så bra? Har du jobbat på det? För liksom din blogg ser proffsig ut!

svar: haha tack!! det tog lång tid att fixa min design. har haft mycket nytta av designadinblogg.se!

från: -
Någon pojkvän ellr någon på G? Får vi veta vem?


svar: ingen pojkvän! när jag har något seriöst på G så kommer jag berätta för er :) men inte just nu... hehe

från: Steffi
Första kyssen? Hur gammal var du? :)


svar: oj. kommer inte ihåg... nån gång i 6-7an var det nog :)

från: A
Är du oskuld? Om inte, närhade du 'det'första gången? Ålder.


svar: nej, är inte oskuld! är osäker på när... var nog 15-16 år:)

från: amanda
fin header, fin blogg,
Är du hår äkta? är din hårfärg äkta eller har du färgat isf vilken färg har du egentligen=


svar: tack så mycket!! :) ja, mitt hår är äkta. har dock lagt i en toning i håret. min riktiga hårfärg är mörkbrunt. det är inte riktigt svart för har en massa röda toner (läs: riktigt röda hårstrån) i håret haha!


från: Bodypalace
vad är det konstigaste/fulaste kroppsidelaet du vet?


svar: oj, det finns så sjukt många! men typ... barbiemidjan. jag menar, kom igen, vem har en sån på riktigt?? jag tänker inte dra ut några revben iaf...


från: majsan
hur många IB poäng fick du? Vad fick du för betyg i varje ämne?


svar: 28 p fick jag. i min extended essay fick jag B, swedish a1 en 5a, english a2 en 6a, anthropology en 5a, chemistry en 3a, math studies en 5a, visual arts en 3a, theory of knowledge C, och fick 1 poäng (av 3) för EE/TOK.

från: Alexandra
Komedi filmer, skräck filmer, eller aktionfilmer? Vilka av dom skulle du helst vilja se på? ^^


svar: skräck!!!

från: Lizzie
Vilka bloggar läser du? :D Som du inte känner alltså :)


svar: just nu, inga... har inte tid!! :0 men annars läser jag typ kenzas, hugo rosas och andreas wijk :)

från: Amanda
När man vill komentera ett inlägg, och över skrev du ''PLEASE READ'' reglerna värkar vara lite för ''hårda''? Så du tkr inte om när någon annan skriver typ: TÄVLING PÅ BLOGGEN! :D

Eller? =)


svar: hatar när folk skriver så i nån annans blogg. det är såååå drygt!


från: Andrea
Har du haft tand-problem? typ att du har behövt ha tandställning eller något liknande när du var yngre? Isåfall hur gammal var du? Och måste det vara exakt i 2 år? Och vad gjorde dom innan dom la tandställningen, (typ att tittat flera gånger om det var något som var ivägen eller något, lagt sån där deg har jag hört?)

MEN! Det är bara om du haft tandställning, hehe :D

svar: förlåt, men har aldrig haft tandproblem. alltså ingen tandställning eller nåt :)


från: Liilli
Hur har du lärt dig att måla så fina naglar? :D


svar: hah, tycker inte att jag är så speciell på att måla naglar. men jag gillar att pilla och rita så kanske därför? hiih.

från: -
du verkar vara en tjej som är duktigt på de du gör som hår, o mke inom skönhet:)fort.s med det!!! :)
har en 2 frågar som jag hoppas du kan besvara.
Har du nån tips om för dom som har ett ''öppet'' spinga ( att man ser hårbotten typ..) håret. För jag skäms verkeligen o böja mig ner o tuperar alltid mitt hår för få lite volym så att den inte syns. Vilket är dåligt vad jag har hört..
2: vad man kan göra så man inte tappar mke hår! har ganska långt hår o vajre gång jag kammar tappar jag ca 20 långa hårstrå om inte mer. är rädd för tappa hår ibland vill jag undvika kamma de. hoppas du kan komma med bra svar :)


svar: hej! förstod inte riktigt vad du menade med 'öppet spinga'... menar du benan? haha. alltså kan inte riktigt hjälpa dig men den frågan för är lite osäker på vad du menar... men till din andra fråga! det är fullt normalt att tappa hårstrån när man borstar håret så var inte rädd för det.

från: -
hur behandlar du ditt hår? alltså hur ofta tvättar du det, vilka produkter använder du och hur ofta plattar/lockar du det? 'cuz it's gorgeous!!!


svar: men åh, tack!! jag tvättar det 2-3 ggr i veckan med schampoo och balsam från franck provost och använder en inpackning från tresemmé. jag plattar bara håret ibland om jag ska ut eller så. om jag vill ha lockigt hår så rullar jag upp håret i två bollar eller sover med flätor, sen så fixar jag till det med en plattång på morgonen så det ser lite finare ut.


från: -
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Flirtar du mycket?
Hur imponerar man på dig? ;)
Sover du med eller utan kläder på dig?


svar: det beror på vem och vad jag ska prata om. smsar väldigt mycket iaf! ja, jag kan nog säga att jag flirtar mycket, hehe. fast inte på vem som helst, killen måste ju se bra ut också haha. man är snäll, charmig och roooolig! sen om killen har några musikaliska talanger så är det bara ett plus i kanten... ;) jag sover utan kläder! fast med om det är på vintern haha.

från: Sophie
Var tror du att du befinner dig om tio år?
Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Vilket är ditt drömjobb?


svar: nånstans i USA, helst säkert! jag besöker alltid facebook, blogg.se och min egen blogg (ego... hahah). mitt drömjobb är att kunna jobba som både hudterapeut och makeup-artist så en kombination mellan de två då, haha!


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0