final exams & extended essay

-.-.-.DATE 2011-06-06 TIME 20:08:00
FINAL EXAMS
alltså första dagen var ASPIRRIG! trodde jag skulle dö typ. men det är inte alls så farligt, bara gör det du ska göra och gå när du är klar (om man får då). jag tyckte att mock exams var mycket mer stressig och 'läskigare' eftersom man har alla exams under en vecka medan under riktiga exams så har man ungefär 2-4 veckor på sig beroende på vilka ämnen man läser. jag hade som högst 2 (eller var det 3? hm) exams på en dag och det var chill! kan tipsa dig om att ta med dig en flaska vatten (riv bort etiketten ofc ;) haha)! 

EXTENDED ESSAY

min extended essay krånglade som fan. började med att skriva i antropologi om hedersmord och min handledare godkände allt och så. men sen flyttade han och jag fick en ny handledare som inte alls fattade varför min första handledare hade godkänt min uppsats för jag var inne på fel spår... så fick skriva en NY extended essay på typ 1 vecka tror jag det var. dock fick jag extra tid som tur var! så det slutade med att jag skrev i language A1, alltså svenska, om boken ett öga rött :-) min handlade om 'det svenska samhällets påverkan på protagonisten trots rädslan för integrering'. tror det gick ganska bra ändå.


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0