i wouldn't be where i am today if it wasn't for all the mistakes i've made

-.-.-.DATE 2011-06-13 TIME 18:37:26

älskar den här ringen från accessorize! den är så stor och lång och täcker mina tjocka fingrar helt perfekt ♥ hahhaa. fast det är faktiskt sant... köpte en likadan till min kompis lisa fast hon har smala fingrar så hon kanske inte uppskattar den lika mkt... heheh. närå. på tal om nåt helt annat, IMORGON TAR JAG STUDENTEN :D

MK*

GRATTIS :D:D:D

DATE 2011-06-13 TIME 20:32:30
WEBSITE: http://victoryintro.blogg.se/
Rebecca!

Fint! :D

Hoppas du får en bra kväll, kram!

DATE 2011-06-13 TIME 21:39:47
WEBSITE: http://ladymuffin.blogg.se/
Jenny Tell

Hej jo jag undra jag har letat lite efter butiken du köpte den ringen men jag hittar den inte och jag bara älskar den ringen! Men om det finns någon hemsida eller så kan du jätte gärna skicka ett mail eller så då skulle jag bara bli så över lycklig!



P.S. I LOVE your blog!

DATE 2011-07-05 TIME 21:38:11
WEBSITE: http://jennytell.devote.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0