life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

-.-.-.DATE 2011-06-17 TIME 21:52:34
fotografen är min 5-åriga lillasyster hahaha! 


alltså vårat internet lackar som faaaaan. blir SÅ sur. det är därför jag inte bloggat så ni vet! men idag har jag:

- skaffat körkortsböcker så kan äntligen börja med teorin. det var väl på tiden, hehheh. har redan gjort två kapitel, yäääh
- gått runt på centrum med fia och skaffat present till louise som fyller 19 imorgon! woho
- spelat halo för första gången. asså det var askul!! jag & fia ägde som fan och jag blev lika glad varje gång jag dödade nån! fast ah... råkade ju döda en av mina egna ibland, heh

LIVET ÄR GÖTT

Rebecca

härliga bilder*!

DATE 2011-06-18 TIME 00:02:42
WEBSITE: http://ladymuffin.blogg.se/
Carro

Din 5åriga lillasyster tar bättre bilder än min 37åriga arbetskollega som skulle ta bilder på mig när jag bowlade igår med min systemkamera..haha. herreminjesus säger jag.. hon liksom missade nästan hela mig.. fattar inte hur hon tänkte! haha.

DATE 2011-06-18 TIME 11:58:45
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
elin annah

så fina somriga bilder! :D

DATE 2011-06-19 TIME 18:46:34
WEBSITE: http://babyitsfact.webblogg.se/
Ellen

Vilken kamera använder du??? :) du tar så fina bilder!

DATE 2011-06-22 TIME 12:17:50

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0