stand for something, or you'll fall for nothing

-.-.-.DATE 2011-06-23 TIME 11:59:49
y0! kommer göra om lite i bloggen så det kommer se lite konstigt ut ett tag, bara så ni vet liksom. har inte bestämt mig för vilken header jag ska ha ännu hahah. men kul att ni hjälper mig att välja iaf :-D på tal om nåt helt annat: idag sticker sabe till bosnien :o är såååå avis!

EDIT: hahaa jag orkar inte göra om min blogg... den får vara såhär nu (a)

isabelle

förstår att du har gjort hjärtat i photoshop? hur gör man :) ? kram

DATE 2011-06-24 TIME 16:52:04
WEBSITE: http://iisabelleaandersson.devote.se
M I M I

svar: jag har ett typsnitt som bara gör hjärtan istället för bokstäver. detheter MTF heart doodle och finns att ladda ner på dafont :)

DATE 2011-06-25 TIME 17:41:31
WEBSITE: http://mmmimi.blogg.se/
ella

har du nånting på läpparna? :) vad isåfall? jättesnygg färg!

DATE 2011-07-22 TIME 14:21:01

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0