just because everything's changing doesn't mean it's never been this way before

-.-.-.DATE 2011-03-07 TIME 10:32:36


y0 peeps! vet att ni har längtat efter tävlingen!!! jag kommer inte tävla ut nåt ur min goodiebag, inte just nu iallafall. det blir senare. nu kommer jag tävla ut.............hahahaha ni får inte veta. tävlingen kommer ut 12:30 idag, så kika in igen om ni vill veta. jag ska gå och käka nu för sen ska jag till badhuset med mamma och mina småsyskon (mamma tvingar mig......). passar på och skaffar lite CAS då.... haha

Carro

haha, tvingar din mamma dig? ;) stackarn! Kul o bada ju! hehe

DATE 2011-03-07 TIME 12:45:11
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
Alva Asp

Du är lika söt som vanligt. Ha en fin dag!!

DATE 2011-03-07 TIME 13:18:56
WEBSITE: http://alvaasp.se

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0