hold on to what you have, it might not always be there

-.-.-.DATE 2011-05-24 TIME 20:36:02

en bild på mig och mina babes från i lördags! [eves bild]


y0! alltså hela den här dagen har ägnats åt att hänga in alla jävla kläder i min garderob. alltså visste inte att jag hade så mycket kläder?! ändå känner jag jämt att jag inte har ett skit att ha på mig, haha :-D fast det är faktiskt sant... har börjat packa lite nu inför london men känner att jag inte har nåt alls att packa ned :-( behöver en ny garderob!!

jenny

trust me when i say packa så lite som möjligt och shoppa allting du behöver där. åh gud. shoppingen i london = heaven <3

DATE 2011-05-24 TIME 21:23:50
WEBSITE: http://imagic.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0