Q n A

-.-.-.DATE 2011-05-12 TIME 17:24:42





hejhej!
mina föräldrar är helt chill med mina tatueringar, de tycker att dem är jättefina faktiskt :) fast jag vågade inte fråga först haha. mamma gick med på det men var asrädd att pappa skulle säga nej, fast han sa ja på en gång haha. fast jag tror nog inte de skulle bli så glada om jag tatuerade in typ fetaste döskallen på armen liksom, heh. och ja, jag planerar att göra många fler tatueringar :D tack så mycket, hih. kram :)


till er som undrar vad för mobil jag har: jag har en nokia e72 white edition :)

diana n

skit fina tatueringar :D

DATE 2011-05-12 TIME 18:54:39
WEBSITE: http://diiianatass.blogg.se/
Carro

Ääälskar dina tatueringar!

DATE 2011-05-12 TIME 20:09:55
WEBSITE: http://carolineannamarie.blogg.se/
lella

gjorde de ont och göra den dära tatueringen?, ska göra på samma ställe en text :-)

DATE 2011-05-14 TIME 12:22:37
WEBSITE: http://anderssondaniella.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0