she only wants what she can never have

-.-.-.DATE 2011-05-04 TIME 15:34:22

just nu känner jag att jag inte har nå kläder alls att ha på mig längre. fastän garderoben är full så känns det som om allt är värsta fult, haha. åhh vad jag vill shoppa nya kläder NUNUNUUU. sitter och kollar runt på nelly nu, heh. ganska farligt egentligen. har ju bestämt att jag inte får shoppa innan jag åker till london (haha säger hon som redan har nätshoppat en massa...). livet är tufft alltså :) 

idag har jag gjort exam nr. 2: math studies paper 1!!! det kändes faktiskt ganska bra :D:D:D


»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0