i'm tired of using technology

-.-.-.DATE 2011-11-01 TIME 18:59:31


heeej. har skaffat en ny dator, ska visa den för er senare! problemet är ju att L-tagenten inte riktigt vill samarbeta. man måste typ trycka ashårt om den ska reagera. jävla efterblivna sak... plus att allt har försvunnit från min iphone när jag uppdaterade den FAST jag hade gjort en säkerhetskopia. hatar teknologi!!!!! visste att jag aldrig skulle ha uppdaterat :((((((

adam

om du visste, varför gjorde du de då?:*

DATE 2011-11-01 TIME 19:34:21
adam

om du visste, varför gjorde du de då?:*

DATE 2011-11-01 TIME 19:34:28
Anh Nguyen

hahaha nej fan va surt. jag skulle oxå uppdatera men sen stod det att allt skulle försvinna så jag va skit rädd...

DATE 2011-11-02 TIME 12:39:54
WEBSITE: http://anhnguyen.webblogg.se/
★MYMiC★

VAAAAAAAAAa, hur fan kunde det försvinna?!!

DATE 2011-11-06 TIME 23:44:02
WEBSITE: http://mymic.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0