life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

-.-.-.DATE 2011-11-24 TIME 20:33:28
NEW IN: dubbelring från lindex, halsband och armband från kappahl och t-shirt från JC



heeej. lämnade in min dator idag och dom sa att den måste ominstalleras............. jag som kämpat röven av mig å allt för att installera photoshop cs5. och nu måste jag göra om allt. FML. tur att jag inte hade några bilder sparade. tur att jag har två datorer till som funkar iallafall hahah. jag har två laptops och en stationär. kankse lite overkill...

L y d i a

Måste bara fråga, vad är det för lack du använder? Färgen ser hur fin ut som helst!



Och efter att ha scrollat lite i din blogg måste jag bara påpeka hur vacker du är. Så så vacker :}



/ L

DATE 2011-11-25 TIME 02:03:21
WEBSITE: http://lydiajosefine.blogg.se/
Linda

snygga inköp! förresten, har du inte en liknande armband för den påminner lite om något jag har sett här tidigare, eller så kanske jag drömmer...? xD snyggt var det iallafall! :D

DATE 2011-11-25 TIME 17:48:53
WEBSITE: http://lindadoos.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0