our greatest glory is not in never falling but in rising every time we fall

-.-.-.DATE 2011-11-16 TIME 20:49:50
HEEEJ. nu undrar jag vad det är för slags människor som ringer och smsar innan 10:00??? förstår inte folk att jag ligger och sover då??? ibland blir jag så arg så jag inte kan somna om!!! hahaha. alltså imorse ringde en kille (HALV NIO!!!) med dolt nummer och han ba 'eh hej. aah. mm. va?' så då la jag på och somna om. fucker.......

Cindy

sv:

usch! gör det inte ont?! ):

DATE 2011-11-16 TIME 21:14:21
WEBSITE: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
lella

jo håller med! :-) hade skrivit tidigare en fråga om det gjorde ont att göra din tatuerng på ena skuldran? för är verkligen nervös över att jag ska tatuera mig kring jul en text där! :-)

DATE 2011-11-16 TIME 21:28:16
WEBSITE: http://anderssondaniella.blogg.se/
lella

ajdå, men om man verkligen vill så gör man det, har varit rädd för att ''backa undan'' när dom börjar, men om man bestämmer sig för en tatuering så ska den vara på plats!

jo har hört av många att det gör ont, det är även jävligt snyggt att ha där! men som jag sa man gör det om man verkligen bestämmer sig för det trots smärtan:) har du nå tips på en snygg tatuering bakom örat?

DATE 2011-11-16 TIME 22:17:20
WEBSITE: http://anderssondaniella.blogg.se/
Anonym

Mina släktingar brukar ringa typ 9 tiden på morgonen på helger eller när jag har lov, så typiskt, störigt som faaan. skiter alltid i att svara och somnar om haha

DATE 2011-11-16 TIME 22:17:40

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0