and just like that, my whole world crashed

-.-.-.DATE 2011-09-18 TIME 12:23:07

heeej. vet att jag suger på att uppdatera heh. har vart ganska upptagen och inte haft nåt att skriva om egentligen. men kan berätta att jag följde med sara och hämtade hennes nya kattunge som är ginger. så HIMLA söt!!!! har bestämt att chanel (min katt) ska få barn med hennes hahahah. måste bara övertala sara först ;)

Yoannah

Hej såg att du också har en iPad. Jag har länge försökt få in bilder i mina inlägg men inte lyckats. Vet du hur man gör? Är jättetacksam för svar :)

DATE 2011-09-20 TIME 16:21:33
WEBSITE: http://yoannahh.blogg.se/

»please read:
- do not advertise on this page. I REPEAT, NOT!
- frågestund? tävlingar? go bother someone else. seriously.
- i do not respond to comments like: "allt bra?" & "vad gör du?". neither do i check back on your blogs. so don't hold your breaths. or wait, please do.
- remember to check your name in the field
- wanna tell me how ugly i am? go right ahead! wanna tell me how wannabe-foki i am? well then, screw you.
- no blog? got a question? leave your e-mail adress or check back in here!



name:

e-mail: (only visible for me)

blog:

comment:

daily reader

bloggkoll
trackback ♥




RSS 2.0